نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorجعفری‌نیکو, انسیهfa_IR
dc.contributor.authorسهرابی, پوریاfa_IR
dc.contributor.authorعلی‌آبادی, سعیدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:18:55Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:18:55Z
dc.date.available1399-07-09T11:18:55Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:18:55Z
dc.date.issued2013-06-22en_US
dc.date.issued1392-04-01fa_IR
dc.identifier.citationجعفری‌نیکو, انسیه, سهرابی, پوریا, علی‌آبادی, سعید. (1392). عوامل مؤثر مشارکت کارکنان ناجا در ورزش همگانی با تکنیک سنجش رضایت مشتری. آموزش در علوم انتظامی, 20(1), 99-120.fa_IR
dc.identifier.issn2382-9613
dc.identifier.urihttp://tps.jrl.police.ir/article_17624.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/399582
dc.description.abstractهدف از این پژوهش، اولویت‌بندی عوامل مؤثر در مشارکت کارکنان ناجا در ورزش همگانی در مورد پنج معیار مهم و مؤثر در افزایش مشارکت در ورزش‌های همگانی و اولویت‌بندی و تعیین اهمیت هر معیار با استفاده از تکنیک سنجش رضایت مشتری به‌منظور ارائه‌ی راهکار مناسب است. پژوهش حاضر از نوع تحقیقات کاربردی است و از نظر نوع جمع‌آوری داده‌های تحقیق، توصیفی- تحلیلی بوده که به روش میدانی انجام شده است. جامعه‌ی‌ی آماری این تحقیق، کلیه پرسنل ستاد کل نیروی انتظامی هستند. نمونه‌ی آماری با توجه به تعداد جامعه‌ی‌ آماری با استفاده از جدول مورگان و به تعداد سیصدوپنجاه و یک نفر نفر که 29.1% زنان و 70.9% مردان بود مشخص شد. ابزار جمع‌آوری داده‌ها پرسش‌نامه‌ی محقق‌ساخته با مقیاس پنج ارزشی لیکرت بود. تجزیه و تحلیل یافته‌ها با استفاده از تکنیک سنجش رضایت مشتری که روشی برای اولویت‌بندی با استفاده از میانگین با ضرایب مشترک است در مورد نظرات پرسنل ناجا و اهمیت هریک از معیارها و سؤال‌های آنها نشان داد که میانگین CSM برای آیتم‌های معیار دسترسی 3228/83 برای آیتم‌های معیار منابع 5928/82 معیار نقش و توجه مسئولین 3637/80 آیتم‌های معیار عوامل انگیزشی 1328/80 معیار عوامل علمی، آموزشی و فرهنگی 2683/79 بود. از طریق اولویت‌بندی استانداردها با تکنیک سنجش رضایت مشتری می‌توان به اهمیت و اولویت رعایت هریک از عوامل از دیدگاه مدیران ورزش پی برده و در ارائه‌ی راهکارهای مناسب و برنامه‌ریزی از آنها استفاده کرد.fa_IR
dc.format.extent304
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت تربیت وآموزشfa_IR
dc.relation.ispartofآموزش در علوم انتظامیfa_IR
dc.subjectارائه‌ی راهکارfa_IR
dc.subjectسنجش رضایت مشتریfa_IR
dc.subjectورزش همگانیfa_IR
dc.titleعوامل مؤثر مشارکت کارکنان ناجا در ورزش همگانی با تکنیک سنجش رضایت مشتریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدرونیfa_IR
dc.contributor.departmentبیرونیfa_IR
dc.contributor.departmentبیرونیfa_IR
dc.citation.volume20
dc.citation.issue1
dc.citation.spage99
dc.citation.epage120


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد