نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorخالقیان, سلمانfa_IR
dc.contributor.authorمیریانی, محمدرضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T11:10:46Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T11:10:46Z
dc.date.available1399-07-09T11:10:46Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T11:10:46Z
dc.date.issued2011-06-22en_US
dc.date.issued1390-04-01fa_IR
dc.identifier.citationخالقیان, سلمان, میریانی, محمدرضا. (1390). آموزش با معلم در اختلاط خبره ها با استفاده از خوشه بندی فازی در بازشناسی چهره. فصلنامه علمی کارآگاه, 04(15), 158-171.fa_IR
dc.identifier.issn1735-272X
dc.identifier.urihttp://det.jrl.police.ir/article_10527.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/396754
dc.description.abstractاختلاط خبره یکی از پرکاربردترین معماری ها در ترکیب خبره هاست. دراین ساختار فضای مسئله به صورت پویا بین تعدادی از خبره ها بخش بندی می شود و در نهایت با ترکیب خروجی های هر خبره، جواب نهایی به دست می آید. در این مقاله برای حل مسئله باز شناسی چهره، با اعمال روش خوشه بندی فازی بر روی چهره های مجموعه آموزش، علاوه بر سعی در نزدیک شدن به تعداد بهینه خبره ها، الگویی برای اعمال روش آموزش با معلم -در هدایت بخش بندی پویا توسط اختلاط خبره ها- ارایه شده است. نتایج به دست آمده نشان می دهد با به کارگیری این الگو می توان با استفاده ترکیب تعدادی خبره با پیچیدگی پایین به نرخ بازشناسی بالاتری دست یافت.fa_IR
dc.format.extent221
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherپلیس آگاهی ناجاfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی کارآگاهfa_IR
dc.relation.ispartofkaragahen_US
dc.subjectآموزش با معلمfa_IR
dc.subjectاختلاط خبره هاfa_IR
dc.subjectبازشناسی چهرهfa_IR
dc.subjectخوشه بندی فازیfa_IR
dc.titleآموزش با معلم در اختلاط خبره ها با استفاده از خوشه بندی فازی در بازشناسی چهرهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume04
dc.citation.issue15
dc.citation.spage158
dc.citation.epage171


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد