دوره 1390, شماره 15
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
الگوی سه سطحی نظام یادگیری سازمانی (توانمندسازها، نتایج یادگیری، عملکرد سازمانی)
(بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2011-03-21)این مقاله با بررسی روشهای سنجش یادگیری سازمانی درصدد طراحی الگوی جامعی در این زمینه است. بدین منظور با نگرشی نظام یافته، یادگیری سازمانی در سه بخش توانمندساز ، نتایج و پیامدهای عملکرد طبقه بندی شده است. راهبرد پژوهش، پیمایش ...
-
آسیب شناسی نظام ارزیابی شایستگی مکتبی فرماندهان و مدیران در یک سازمان نظامی
(بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2011-03-21)این مقاله بر اساس تحقیقی پیمایشی تدوین شده است و عوامل تأثیر گذار در ایجاد آسیبها و مشکلات ارزیابی مکتبی مدیران و فرماندهان یک سازمان نظامی را از چهار بعد رفتاری، زمینه ای ، ساختاری و عوامل بیست گانه ارزیابی مورد بررسی ...
-
تبیین روششناسی مناسب در کنترل استراتژیک
(بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2011-03-21)این تحقیق با هدف تبیین و ارائه روش شناسی مناسب مطالعات کنترل استراتژیک صورت گرفته است. مورد مطالعه در این تحقیق، تحقیقات انجام شده در حوزه کنترل استراتژیک سطح کلان کشور است. این پژوهش برحسب دستاورد یا نتیجه تحقیق از نوع ...
-
بررسی عوامل و زمینه های پیشگیری تخلفات انضباطی و نقش آن درارتقای انضباط سازمانی
(بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2011-03-21)هدف از این مقاله شناخت عوامل مؤثر در بروز تخلفات در راستای ارتقا و تحکیم مبانی انضباط در سازمان است. روش تحقیق توصیفی بوده که به صورت پیمایشی و با استفاده از پرسششنامه محقق ساخته انجام شده است. جامعه آماری کارکنان ناجا ...
-
اخلاق حرفه ای در نظارت و بازرسی (راهبردها و راهکارهای سیاستی)
(بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2011-03-21)هدف این مقاله که نظر به اینکه بازرس به عنوان کسی است که به ارزیابی عملکرد افراد و سازمان می پردازد تا در صورت صحت اعمال آنان، موجبات تشویق و ارتقای سلامت نظام اداری را فراهم نماید و در صورتی که در فرایند بازرسی به تخلف ...



