دوره 1391, شماره 19
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تأثیر رسیدگی به شکایات و گزارشهای مردمی بر ارتقای سلامت اداری (مطالعه موردی ف.ا.ا.همدان)
(بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2012-03-20)این تحقیق با هدف شناسایی نقش رسیدگی به شکایات و گزارشهای مردمی در ارتقای سلامت اداری کارکنان ناجا انجام شده است. روش پژوهش از نوع توصیفی ، پیمایشی و ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه و مصاحبه است.جامعه آماری 500 نفر از کارکنان ...
-
استراتژی اکتساب دانش در حوزه مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط(HSE) پلیس
(بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2012-03-20)از آنجا که بیشتر الگوهای ارائه شده در زمینه ی اکتساب دانش در حوزه سامانه های خبره است و هم چنین در حوزه استراتژی کسب دانش در حوزه ی مدیریت دانش، الگویی در دست نیست؛ برای این منظور باید هم در حیطه استراتژیک و هم در حیطه ...
-
طراحی الگوی شایستگی های مدیران و فرماندهان ناجا از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)
(بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2012-03-20)هدف این مقاله ارائه الگویی بومی مدیریت مبتنی بر شایستگی متناسب با وضع واقعی و مقتضیات اسلامی- ایرانی در ناجا از طریق مشخص کردن شایستگی های فرماندهان و مدیران از دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است. به منظور طراحی ...
-
بررسی رابطه هوشمندی مدیران ناجا با خلاقیت و عملکرد شغلی آنان
(بازرسی کل ناجاNAJA Inspection Administration, 2012-03-20)این پژوهش در پی آن است تا رابطه عوامل پنجگانه هوشمندی و چهارگانه خلاقیت را با عملکرد شغلی مدیران ناجا مورد بررسی قرار دهد. برای این منظور از بین فرماندهان ناجا یک گروه معرف انتخاب، و با بهره-گیری از سه مقیاس اندازهگیری ...



