نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorآذریان سوسهاب, مهرانfa_IR
dc.contributor.authorکاشف, سیدمحمدfa_IR
dc.contributor.authorبهنام, محسنfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T10:09:30Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T10:09:30Z
dc.date.available1399-07-09T10:09:30Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T10:09:30Z
dc.date.issued2019-09-23en_US
dc.date.issued1398-07-01fa_IR
dc.date.submitted2019-06-17en_US
dc.date.submitted1398-03-27fa_IR
dc.identifier.citationآذریان سوسهاب, مهران, کاشف, سیدمحمد, بهنام, محسن. (1398). ارائه مدل ارتباطی نوآوری رادیکال باشگاه های خصوصی لیگ برتر فوتبال ایران از طریق قابلیت اشتراک و تنوع دانش با بررسی نقش میانجی یادگیری سازمانی. فصلنامه علمی - پژوهشی مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش, 6(3), 81-96. doi: 10.30473/fmss.2019.46947.1963fa_IR
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.30473/fmss.2019.46947.1963
dc.identifier.urihttp://fmss.journals.pnu.ac.ir/article_6285.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/376085
dc.description.abstractهدف تحقیق حاضر ارائه مدل ارتباطی نوآوری رادیکال باشگاه­های خصوصی لیگ برتر فوتبال ایران از طریق قابلیت اشتراک و تنوع دانش با بررسی نقش میانجی یادگیری سازمانی بود. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه عوامل اجرایی باشگاه­های خصوصی لیگ برتر فوتبال کشور در فصل97- 98 بود. تعداد نمونه­های این تحقیق با استفاده از روش نمونه­گیری هدفمند و تمام­شمار (جامعه برابر نمونه) تعیین شد و 242 نفر به عنوان نمونه مورد بررسی قرار گرفتند. برای گردآوری داده­ها از پرسشنامه نوآوری رادیکال ترویلو و همکاران (2014)، پرسشنامه قابلیت تنوع و اشتراک دانش شادور و اسنل (2002) و پرسشنامه یادگیری سازمانی میس و سلس (2013) استفاده گردید. برای تحلیل داده­های تحقیق از مدل سازی معادلات ساختاری و نرم­افزار «اسمارت پی ال اس.3» استفاده شد. نتایج نشان داد که قابلیت­های اشتراک دانش و تنوع دانش در باشگاه­های فوتبال به طور مستقیم می­تواند باعث ارتقای نوآوری رادیکال شود. ضمن اینکه یادگیری سازمانی نیز بر نوآوری رادیکال تاثیر مستقیم دارد. همچنین یادگیری سازمانی بر رابطه بین قابلیت­های اشتراک و تنوع دانش با نوآوری رادیکال اثر میانجی دارد. در نتیجه باشگاه­های فوتبال کشور باید به اشتراک و تنوع دانش توجه ویژه داشته باشند تا یادگیری و به دنبال آن نوآوری رادیکال در باشگاه توسعه یابد.fa_IR
dc.format.extent1038
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه پیام نورfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی - پژوهشی مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزشfa_IR
dc.relation.ispartofScientific Journal Of Organizational Behavior Management in Sport Studiesen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.30473/fmss.2019.46947.1963
dc.subjectاشتراک دانشfa_IR
dc.subjectتنوع دانشfa_IR
dc.subjectیادگیری سازمانیfa_IR
dc.subjectنوآوری رادیکالfa_IR
dc.subjectباشگاه های فوتبالfa_IR
dc.titleارائه مدل ارتباطی نوآوری رادیکال باشگاه های خصوصی لیگ برتر فوتبال ایران از طریق قابلیت اشتراک و تنوع دانش با بررسی نقش میانجی یادگیری سازمانیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده تربیت بدنی/ دانشگاه ارومیهfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه ارومیهfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه ارومیهfa_IR
dc.citation.volume6
dc.citation.issue3
dc.citation.spage81
dc.citation.epage96


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد