نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسیدعلی پور, سیدخلیلfa_IR
dc.contributor.authorیاوری, علیرضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T09:54:03Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T09:54:04Z
dc.date.available1399-07-09T09:54:03Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T09:54:04Z
dc.date.issued2020-03-20en_US
dc.date.issued1399-01-01fa_IR
dc.date.submitted2020-04-11en_US
dc.date.submitted1399-01-23fa_IR
dc.identifier.citationسیدعلی پور, سیدخلیل, یاوری, علیرضا. (1399). بررسی میزان رضایت مشتریان از عملکرد دفاتر آژانس مسکن شهری (مورد مطالعه: کلان شهر تهران). فصلنامه علمی وپژوهشی نگرش های نو در جغرافیای انسانی, 12(2), 171-188.fa_IR
dc.identifier.issn6697-2251
dc.identifier.issn2676-5187
dc.identifier.urihttp://geography.journals.iau-garmsar.ac.ir/article_672267.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/370912
dc.description.abstractچکیده<br /> بدون شک مهمترین واساسی ترین تقاضای موجود دربازار سرمایه کشور،املاک ومستغلات است.باتوجه به نیاز ضروری افراد به مسکن وسرپناه ارزش آن راچندبرابر می نماید.تحقیق حاضر به دنبال شناسایی رضایت مشتریان از عملکرد آژانس مسکن می باشد. روش انجام تحقیق، توصیفی و از نوع پیمایشی بوده که با استفاده از تکنیک پرسشنامه به گردآوری اطلاعات پرداخته است. تعداد نمونه آماری 384 نفر از مشتریان مراجعه کننده به آژانس مسکن واقع در کلان شهر تهران، گزینش گردیده و به پرسشنامه ها پاسخ دادند. گفتنی است در این تحقیق به لحاظ اعتبار نظری و تجربی مورد آزمون قرار گرفت. اعتبار سازه ای نظری بر اساس مدل کیفیت خدمات سروکوال پاراسورامان ، همچنین اعتبار صوری، و مقدار آلفای کرونباخ بالای  70 درصد و نتایج مشابه با تحقیقات دیگران، همگی حاکی از آن است که روش تحقیق حاضر به لحاظ روایی و پایایی، از اعتبار و قابلیت اعتماد قابل توجهی برخوردار است. بنابراین، نتایج یافته های تحقیق نشان می دهدکه ارزش درک شده توسط مشتری دارای بیشترین اهمیت در جلب رضایت مشتری، سپس، اصلاح وضعیت ظاهری و تکمیل امکانات و تجهیزات آژانس، پاسخگویی، اطمینان خاطر و در نهایت اعتباری که از قبل این عناصر می آید، رضایت مشتری را از خدمات دفاتر آژانس مسکن می افزاید.fa_IR
dc.format.extent604
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسارfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی وپژوهشی نگرش های نو در جغرافیای انسانیfa_IR
dc.subjectکلید واژه ها: آژانس مسکنfa_IR
dc.subjectرضایت مشتریfa_IR
dc.subjectاعتبار و تضمینfa_IR
dc.subjectارزش درک شدهfa_IR
dc.subjectاطمینان خاطرfa_IR
dc.titleبررسی میزان رضایت مشتریان از عملکرد دفاتر آژانس مسکن شهری (مورد مطالعه: کلان شهر تهران)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشی استخراج ازرساله و پایان نامهfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیاروعضوهیات علمی پژوهشگاه علوم انتظامی ومطالعات اجتماعی، تهران، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیاروعضوهیات علمی پژوهشگاه علوم انتظامی ومطالعات اجتماعی، تهران ، ایران.fa_IR
dc.citation.volume12
dc.citation.issue2
dc.citation.spage171
dc.citation.epage188


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد