نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحیدری, لیلاfa_IR
dc.contributor.authorشریفیان, اسماعیلfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T09:31:00Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T09:31:00Z
dc.date.available1399-07-09T09:31:00Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T09:31:00Z
dc.date.issued2015-07-23en_US
dc.date.issued1394-05-01fa_IR
dc.date.submitted2014-02-09en_US
dc.date.submitted1392-11-20fa_IR
dc.identifier.citationحیدری, لیلا, شریفیان, اسماعیل. (1394). اولویت‌بندی مؤلفه‌های تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وب‌سایت باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران. نشریه مدیریت ورزشی, 7(3), 471-485. doi: 10.22059/jsm.2015.55368fa_IR
dc.identifier.issn2008-9341
dc.identifier.issn2676-427X
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jsm.2015.55368
dc.identifier.urihttps://jsm.ut.ac.ir/article_55368.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/363190
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف اولویت‌بندی مؤلفه‌های تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وب‌سایت باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران انجام گرفت. روش پژوهش از نوع پیمایشی بود و جمع‌آوری اطلاعات به‌صورت اینترنتی انجام گرفت. جامعۀ آماری پژوهش شامل هواداران عضو وب‌سایت باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، داماش و سپاهان (26000N=) بودند که در فروردین و اردیبهشت 1391 بررسی شدند. از جامعۀ یادشده 325 نفر حاضر به همکاری با این پژوهش شدند و نمونۀ تحقیق را تشکیل دادند. برای جمع‌آوری اطلاعات از پرسشنامۀ محقق‌ساخته استفاده شد. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه براساس نظر متخصصان مدیریت ورزشی تأیید و پایایی درونی آن از طریق آلفای کرونباخ 9/0 تعیین شد. از آزمون‌های تی تک‌نمونه‌ای، تحلیل واریانس با اندازه‌گیری‌های مکرر و آزمون مقایسه‌ای بونفرونی در سطح معناداری 05/0 P < برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها استفاده شد. یافته‌های پژوهش نشان داد که هر چهار مؤلفۀ تعاملی بر بازدید مجدد هواداران از وب‌سایت باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران تأثیر معناداری دارد و بین مؤلفه‌های تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وب‌سایت تفاوت معناداری مشاهده شد. اولویت‌بندی مؤلفه‌های تعاملی نشان داد که به‌ترتیب 1. فرصت‌‌های تعامل با مدیران یا مربیان، بازیکنان و سایر هواداران روی وب‌سایت؛ 2. خوراک‌های اطلاعاتی؛ 3. شخصی کردن صفحات خانگی و ایمیل؛ 4. ابزارهای ترویجی خاص بیشترین تأثیر را بر بازدید مجدد هواداران از وب‌سایت دارد. بنابراین می‌توان گفت درک نیازهای هواداران وفادار برای موفقیت وب‌سایت باشگاه‌های فوتبال ضروری است.fa_IR
dc.format.extent142
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofنشریه مدیریت ورزشیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Sport Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jsm.2015.55368
dc.subjectایرانfa_IR
dc.subjectباشگاه‌های فوتبالfa_IR
dc.subjectمؤلفه‌های تعاملیfa_IR
dc.subjectوب‌سایتfa_IR
dc.subjectهوادارانfa_IR
dc.titleاولویت‌بندی مؤلفه‌های تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وب‌سایت باشگاه‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس‌ارشد، گروه تربیت بدنی، دانشکدۀ تربیت بدنی، دانشگاه آزاد اسلامی، داریون، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت ورزشی، گروه مدیریت ورزشی، دانشکدۀ تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه شهید باهنر کرمان، کرمان، ایرانfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue3
dc.citation.spage471
dc.citation.epage485


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد