دوره 5, شماره 2

 

ارسال های اخیر

  • بررسی موانع اقتصادی اثرگذار بر جذب سرمایه گذاری خارجی در صنعت فوتبال جمهوری اسلامی ایران 

    مرادی چالشتری, جواد؛ مرادی, محمدرضا؛ نوروزیان قهفرخی, سهیلا؛ جعفری, اکرم (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2013-07-23)
    هدف از این تحقیق پرداختن به موانع اقتصادی اثرگذار بر جذب سرمایه­گذاری­های خارجی در صنعت فوتبال ایران است. جامعة آماری تحقیق را کلیة مدیران عامل و اعضای هیأت مدیرة باشگاه­های لیگ برتر، اعضای هیأت رئیسة فدراسیون فوتبال و ...

  • طراحی و تدوین راهبرد توسعة ورزش همگانی استان کرمان 

    گودرزی, محمود؛ نصیرزاده, عبدالمهدی؛ فراهانی, ابوالفضل؛ وطن دوست, مریم (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2013-07-23)
    هدف از انجام این پژوهش، طراحی و تدوین راهبرد توسعة ورزش همگانی استان کرمان است. نمونة آماری پژوهش، 30 تن (22 مرد و 8 زن) از استادان تربیت بدنی مؤسسات آموزش عالی، مدیران هیأت علمی تربیت بدنی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، ...

  • ارتباط بین سبک های رهبری مربیان و رضایتمندی جودوکاران نخبة ایران 

    نوروزی سیدحسینی, رسول؛ کوزه چیان, هاشم؛ هنری, حبیب؛ نورزوی سیدحسینی, ابراهیم (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2013-07-23)
    هدف از این تحقیق تعیین ارتباط سبک­های رهبری مربیان با رضایتمندی جودوکاران نخبة ایران بود که با روش تحقیق توصیفی – همبستگی و به­صورت میدانی به اجرا درآمد. جامعة آماری تحقیق کلیة جودوکاران لیگ برتر (162 نفر) بودند. در این ...

  • مقایسة گذران اوقات فراغت ممتازین کنکور و راه نیافتگان به دانشگاه با تأکید بر فعالیت جسمانی 

    روان بخش, فرشته؛ اسمعیلی, محمدرضا؛ آفرینش خاکی, اکبر (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2013-07-23)
    هدف از پژوهش حاضر بررسی میزان و نحوة گذران اوقات فراغت ممتازین کنکور و راه­نیافتگان به دانشگاه در استان یزد و نقش ورزش در گذران این اوقات است. 132 نفر از دانش­آموزان دختر و پسر با رتبة زیر 1000 و 121 نفر از دانش­آموزان ...

  • رابطة فناوری اطلاعات و مدیریت دانش در فدراسیون های ورزشی 

    سبحانی, یزدان؛ هنری, حبیب؛ شهلایی, جواد؛ احمدی, علیرضا (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2013-07-23)
    هدف از این پژوهش، بررسی رابطة فناوری اطلاعات و مدیریت دانش در فدراسیون­های ورزشی است. روش تحقیق پیمایشی و از نوع همبستگی است. جامعة آماری تحقیق کلیة فدراسیون­های ورزشی بودند که 12 فدراسیون (7 فدراسیون انفرادی و 5 فدراسیون ...

  • مقایسة وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی شهر تهران 

    جلالی فراهانی, مجید؛ محمودی, احمد؛ علی دوست قهفرخی, ابراهیم؛ مرادی, آرام (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2013-07-23)
    این پژوهش با هدف بررسی و مقایسة وفاداری مشتریان مجموعه­های ورزشی دولتی و خصوصی شهر تهران با روش توصیفی و از نوع پیمایشی و به شکل میدانی انجام گرفت. جامعة آماری، مشتریان مجموعه­های ورزشی شهر تهران با حداقل شش ماه سابقة ...

  • تناسب حوزة نشر کتاب های ورزشی با انتظارات مخاطبان با تأکید بر عناصر آمیختة بازاریابی ورزشی 

    کشکر, سارا؛ قاسمی, حمید؛ صادقی, رضا (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2013-07-23)
    هدف این تحقیق بررسی تناسب کتاب­های روزشی با انتظارات مخاطبان و نقش عناصر آمیختة بازاریابی در روند بازاریابی کتاب­های ورزشی است. روش تحقیق توصیفی – پیمایشی است که به شکل میدانی انجام گرفت. ابزار سنجش تحقیق سه پرسشنامة ...