دوره 5, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بررسی موانع اقتصادی اثرگذار بر جذب سرمایه گذاری خارجی در صنعت فوتبال جمهوری اسلامی ایران (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2013-07-23)هدف از این تحقیق پرداختن به موانع اقتصادی اثرگذار بر جذب سرمایهگذاریهای خارجی در صنعت فوتبال ایران است. جامعة آماری تحقیق را کلیة مدیران عامل و اعضای هیأت مدیرة باشگاههای لیگ برتر، اعضای هیأت رئیسة فدراسیون فوتبال و ...
 
- 
طراحی و تدوین راهبرد توسعة ورزش همگانی استان کرمان (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2013-07-23)هدف از انجام این پژوهش، طراحی و تدوین راهبرد توسعة ورزش همگانی استان کرمان است. نمونة آماری پژوهش، 30 تن (22 مرد و 8 زن) از استادان تربیت بدنی مؤسسات آموزش عالی، مدیران هیأت علمی تربیت بدنی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، ...
 
- 
ارتباط بین سبک های رهبری مربیان و رضایتمندی جودوکاران نخبة ایران (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2013-07-23)هدف از این تحقیق تعیین ارتباط سبکهای رهبری مربیان با رضایتمندی جودوکاران نخبة ایران بود که با روش تحقیق توصیفی – همبستگی و بهصورت میدانی به اجرا درآمد. جامعة آماری تحقیق کلیة جودوکاران لیگ برتر (162 نفر) بودند. در این ...
 
- 
مقایسة گذران اوقات فراغت ممتازین کنکور و راه نیافتگان به دانشگاه با تأکید بر فعالیت جسمانی (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2013-07-23)هدف از پژوهش حاضر بررسی میزان و نحوة گذران اوقات فراغت ممتازین کنکور و راهنیافتگان به دانشگاه در استان یزد و نقش ورزش در گذران این اوقات است. 132 نفر از دانشآموزان دختر و پسر با رتبة زیر 1000 و 121 نفر از دانشآموزان ...
 
- 
رابطة فناوری اطلاعات و مدیریت دانش در فدراسیون های ورزشی (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2013-07-23)هدف از این پژوهش، بررسی رابطة فناوری اطلاعات و مدیریت دانش در فدراسیونهای ورزشی است. روش تحقیق پیمایشی و از نوع همبستگی است. جامعة آماری تحقیق کلیة فدراسیونهای ورزشی بودند که 12 فدراسیون (7 فدراسیون انفرادی و 5 فدراسیون ...
 
- 
مقایسة وفاداری مشتریان باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی شهر تهران (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2013-07-23)این پژوهش با هدف بررسی و مقایسة وفاداری مشتریان مجموعههای ورزشی دولتی و خصوصی شهر تهران با روش توصیفی و از نوع پیمایشی و به شکل میدانی انجام گرفت. جامعة آماری، مشتریان مجموعههای ورزشی شهر تهران با حداقل شش ماه سابقة ...
 
- 
تناسب حوزة نشر کتاب های ورزشی با انتظارات مخاطبان با تأکید بر عناصر آمیختة بازاریابی ورزشی (دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2013-07-23)هدف این تحقیق بررسی تناسب کتابهای روزشی با انتظارات مخاطبان و نقش عناصر آمیختة بازاریابی در روند بازاریابی کتابهای ورزشی است. روش تحقیق توصیفی – پیمایشی است که به شکل میدانی انجام گرفت. ابزار سنجش تحقیق سه پرسشنامة ...
 



