نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمرادی, حوریهfa_IR
dc.contributor.authorکرمی, غلامحسینfa_IR
dc.contributor.authorبیژنی, مسعودfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T08:05:09Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T08:05:09Z
dc.date.available1399-07-09T08:05:09Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T08:05:09Z
dc.date.issued2011-08-23en_US
dc.date.issued1390-06-01fa_IR
dc.date.submitted2011-03-28en_US
dc.date.submitted1390-01-08fa_IR
dc.identifier.citationمرادی, حوریه, کرمی, غلامحسین, بیژنی, مسعود. (1390). تحلیل سازه‌های بازدارنده در توسعه آموزشهای تلفیقی از دیدگاه اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاههای رامین اهواز و رازی کرمانشاه). فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 13(50), 123-136. doi: 10.22047/ijee.2011.712fa_IR
dc.identifier.issn1607-2316
dc.identifier.issn2676-4881
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22047/ijee.2011.712
dc.identifier.urihttp://ijee.ias.ac.ir/article_712.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/334729
dc.description.abstractهدف کلی این پژوهش تحلیل دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه کشاورزی در خصوص موانع کاربرد آموزش تلفیقی بود. روش پژوهش از نوع توصیفی ـ پیمایشی و جامعه آماری آن شامل 110 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه کشاورزی و منابع ‌طبیعی رامین اهواز و دانشکده کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه بود. حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران به تعداد 75 نفر با استفاده از روش طبقه‌ای تصادفی با انتساب متناسب تعیین شد. ابزار پژوهش پرسشنامه‌ای بود که روایی آن بر اساس نظر جمعی از استادان و صاحبنظران و اعتبار آن با استفاده از آزمون کرونباخ آلفا (81/0=α) محاسبه شد. بر اساس نتایج به¬دست آمده از تحلیل عاملی، چهار دسته عوامل موانع شخصی، موانع زیرساختی و تجهیزاتی، موانع اقتصادی و موانع مهارتهای مدیریتی و سازمانی به¬‌عنوان عوامل بازدارنده توسعه و کاربرد آموزشهای تلفیقی در مجموع 165/54 درصد از واریانس کل عوامل را تبیین کردندfa_IR
dc.format.extent213
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherفرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.publisherThe Academy of Sciences of I. R. of Iranen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه آموزش مهندسی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofIranian Journal of Engineering Educationen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22047/ijee.2011.712
dc.subjectآموزش تلفیقیfa_IR
dc.subjectعوامل بازدارندهfa_IR
dc.subjectهیئت علمیfa_IR
dc.subjectدانشگاه کشاورزیfa_IR
dc.titleتحلیل سازه‌های بازدارنده در توسعه آموزشهای تلفیقی از دیدگاه اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاههای رامین اهواز و رازی کرمانشاه)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی - پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانش آموخته کارشناسی ارشد ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین اهوازfa_IR
dc.contributor.departmentدانش آموخته کارشناسی ارشد ترویج و آموزش کشاورزیfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد یار ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی بروجردfa_IR
dc.citation.volume13
dc.citation.issue50
dc.citation.spage123
dc.citation.epage136


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد