| dc.contributor.author | زارعی(مترجم)Y.A.Cengel, گلناز | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T08:04:10Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:04:10Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T08:04:10Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T08:04:10Z | |
| dc.date.issued | 2004-08-22 | en_US |
| dc.date.issued | 1383-06-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2002-12-28 | en_US |
| dc.date.submitted | 1381-10-07 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | زارعی(مترجم)Y.A.Cengel, گلناز. (1383). روش های نو آورانه در تدریس ترمودینامیک. فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 6(22), 75-98. doi: 10.22047/ijee.2004.2203 | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 1607-2316 | |
| dc.identifier.issn | 2676-4881 | |
| dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.22047/ijee.2004.2203 | |
| dc.identifier.uri | http://ijee.ias.ac.ir/article_2203.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/334402 | |
| dc.description.abstract | ترمودینامیک دانشی پایه ای است که مدت های طولانی یکی از مهمترین دروس تحصیلی مهندسی در سراس دنیا بوده است. اصول ترمودینامیک بر اساس تجربه ها و مشاهدات هر روزه ما بنا شده است و یک ذهن هوشیار نباید هیچ مشکلی در فهم آن داشته باشد. با این حال، اغلب ترمودینامیک موضوع دشواری تصور می شود. و بسیاری از دانشجویان از تجربه کردن آن، به علت مشکل در درک ارتباط آن با دنیای واقعی، می ترسند و این درس را با فهمی سطحی از موضوع رها می کنند. در این مقاله روش هایی ارائه می شود که باعث می شود. تجربه آموزش ترمودینامیک دانشجویان مطلوب تر و پربارتر باشد و با ارتباط دان موضوع با کاربرد ها و تجربه های دنیای واقعی، این درس را در مابقت بیستری با معیار ABER 2000قرار می دهد. | fa_IR |
| dc.format.extent | 487 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران | fa_IR |
| dc.publisher | The Academy of Sciences of I. R. of Iran | en_US |
| dc.relation.ispartof | فصلنامه آموزش مهندسی ایران | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Iranian Journal of Engineering Education | en_US |
| dc.relation.isversionof | https://dx.doi.org/10.22047/ijee.2004.2203 | |
| dc.subject | اصول ترمودینامیک | fa_IR |
| dc.subject | یادگیری | fa_IR |
| dc.subject | ترکیب سیستم های ترمودینامیکی | fa_IR |
| dc.subject | راندمان قانون دوم ترمودینامیک در زندگی روزانه | fa_IR |
| dc.subject | استفاده از اینترنت و نرم افزار | fa_IR |
| dc.title | روش های نو آورانه در تدریس ترمودینامیک | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | مقاله علمی - پژوهشی | fa_IR |
| dc.citation.volume | 6 | |
| dc.citation.issue | 22 | |
| dc.citation.spage | 75 | |
| dc.citation.epage | 98 | |