نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorزارعی(مترجم)Y.A.Cengel, گلنازfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T08:04:10Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T08:04:10Z
dc.date.available1399-07-09T08:04:10Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T08:04:10Z
dc.date.issued2004-08-22en_US
dc.date.issued1383-06-01fa_IR
dc.date.submitted2002-12-28en_US
dc.date.submitted1381-10-07fa_IR
dc.identifier.citationزارعی(مترجم)Y.A.Cengel, گلناز. (1383). روش های نو آورانه در تدریس ترمودینامیک. فصلنامه آموزش مهندسی ایران, 6(22), 75-98. doi: 10.22047/ijee.2004.2203fa_IR
dc.identifier.issn1607-2316
dc.identifier.issn2676-4881
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22047/ijee.2004.2203
dc.identifier.urihttp://ijee.ias.ac.ir/article_2203.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/334402
dc.description.abstractترمودینامیک دانشی پایه ای است که مدت های طولانی یکی از مهمترین دروس تحصیلی مهندسی در سراس دنیا بوده است. اصول ترمودینامیک بر اساس تجربه ها و مشاهدات هر روزه ما بنا شده است و یک ذهن هوشیار نباید هیچ مشکلی در فهم آن داشته باشد. با این حال، اغلب ترمودینامیک موضوع دشواری تصور می شود. و بسیاری از دانشجویان از تجربه کردن آن، به علت مشکل در درک ارتباط آن با دنیای واقعی، می ترسند و این درس را با فهمی سطحی از موضوع رها می کنند. در این مقاله روش هایی ارائه می شود که باعث می شود. تجربه آموزش ترمودینامیک دانشجویان مطلوب تر و پربارتر باشد و با ارتباط دان موضوع با کاربرد ها و تجربه های دنیای واقعی، این درس را در مابقت بیستری با معیار ABER 2000قرار می دهد.fa_IR
dc.format.extent487
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherفرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.publisherThe Academy of Sciences of I. R. of Iranen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه آموزش مهندسی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofIranian Journal of Engineering Educationen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22047/ijee.2004.2203
dc.subjectاصول ترمودینامیکfa_IR
dc.subjectیادگیریfa_IR
dc.subjectترکیب سیستم های ترمودینامیکیfa_IR
dc.subjectراندمان قانون دوم ترمودینامیک در زندگی روزانهfa_IR
dc.subjectاستفاده از اینترنت و نرم افزارfa_IR
dc.titleروش های نو آورانه در تدریس ترمودینامیکfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی - پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume6
dc.citation.issue22
dc.citation.spage75
dc.citation.epage98


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد