نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorزهیری, حسینfa_IR
dc.contributor.authorامیرحسینی, زهراfa_IR
dc.contributor.authorفریدچهر, الهامfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T07:09:01Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T07:09:01Z
dc.date.available1399-07-09T07:09:01Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T07:09:01Z
dc.date.issued2016-12-21en_US
dc.date.issued1395-10-01fa_IR
dc.date.submitted2016-06-08en_US
dc.date.submitted1395-03-19fa_IR
dc.identifier.citationزهیری, حسین, امیرحسینی, زهرا, فریدچهر, الهام. (1395). تاثیر قابلیت‌های بازاریابی، نوآوری و گرایش کارآفرینانه از طریق متغیر شبکه اجتماعی برعملکرد (مطالعه موردی بانک قوامین). خظ‌مشی‌گذاری عمومی در مدیریت, 7(3231395), 45-60.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7965
dc.identifier.urihttp://ijpa.srbiau.ac.ir/article_9865.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/316538
dc.description.abstract<strong>زمینه و هدف:</strong> در این تحقیق سعی بر آن است تا به بررسی تاثیر متغیرهای مستقل قابلیتهای بازاریابی، نوآوری، گرایش کارآفرینانه ازطریق متغیر میانجی شبکه اجتماعی بر عملکرد که متغیر وابسته پژوهش حاضر است پرداخته شود. <br /><strong>روش شناسی:</strong> این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از  از نظر ماهیت و محتوایی توصیفی پیمایشی و از نوع همبستگی میباشد. انجام این پژوهش در چارچوب استدلالات قیاسی– استقرائی می‌باشد. جامعه آماری این پژوهش کلیه مدیران ارشد  و کارشناسان شعب بانک قوامین در شهر تهران به تعداد 288 نفر می‌باشد که از بین آنها تعداد 167 نفر با روش تصادفی از نوع خوشه ای به عنوان حجم نمونه انتخاب شده است. ابزار گردآوری داده‌ها پرسشنامه می‌باشد که روایی محتوایی آن از طریق تحلیل عاملی تاییدی و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرنباخ مورد تایید قرار گرفته است. برای تحلیل داده‌های جمع آوری شده از مدلسازی معادلات ساختاری و ضرایب رگرسیونی استفاده شده است. <br /><strong>نتایج:</strong> نتایج به دست آمده از تحقیق نشان می‌دهد از میان ابعاد گرایش کارآفرینانه، پیشگامی، رقابت پذیری و ریسک پذیری بر عملکرد تاثیرگذار و استقلال طلبی تاثیری بر عملکرد ندارد. بدین ترتیب گرایش کارآفرینانه بر عملکرد موثر می‌باشد. از طرفی نوآوری و قابلیت‌های بازاریابی نیز بر عملکرد موثر است. از میان ابعاد قابلیت بازاریابی، بازارمحوری بر عملکرد تاثیرگذار بوده و قابلیت نام تجاری اثری بر عملکرد ندارد. نهایتا مشخص گردید گرایش کارآفرینانه از طریق متغیر میانجی شبکه اجتماعی نیز می‌تواند بر عملکرد مالی و غیر مالی تاثیرگذار باشد.fa_IR
dc.format.extent399
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقاتfa_IR
dc.relation.ispartofخظ‌مشی‌گذاری عمومی در مدیریتfa_IR
dc.relation.ispartofPublic Policy In Administrationen_US
dc.subject: گرایش کارآفرینانهfa_IR
dc.subjectقابلیت بازاریابیfa_IR
dc.subjectشبکه‌های اجتماعیfa_IR
dc.subjectنوآوریfa_IR
dc.subjectعملکردfa_IR
dc.titleتاثیر قابلیت‌های بازاریابی، نوآوری و گرایش کارآفرینانه از طریق متغیر شبکه اجتماعی برعملکرد (مطالعه موردی بانک قوامین)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانش آموخته گروه مدیریت بازرگانی، واحد شهرقدس، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت، واحد شهرقدس، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت، واحد شهرقدس، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue3231395
dc.citation.spage45
dc.citation.epage60


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد