نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorتا ج زاده نمین, ابوالفضلfa_IR
dc.contributor.authorتاج زاده نمین, آیدینfa_IR
dc.contributor.authorصالحى صدقیانى, پانته آfa_IR
dc.contributor.authorتقوا, محمدرضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T06:28:15Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T06:28:15Z
dc.date.available1399-07-09T06:28:15Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T06:28:15Z
dc.date.issued2013-05-22en_US
dc.date.issued1392-03-01fa_IR
dc.date.submitted2010-01-05en_US
dc.date.submitted1388-10-15fa_IR
dc.identifier.citationتا ج زاده نمین, ابوالفضل, تاج زاده نمین, آیدین, صالحى صدقیانى, پانته آ, تقوا, محمدرضا. (1392). فناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند, 1(3), 139-164.fa_IR
dc.identifier.issn1735-112X
dc.identifier.issn2538-2527
dc.identifier.urihttp://ims.atu.ac.ir/article_1231.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/302975
dc.description.abstractگردشگرىِ صنعتى، اطلاعا تمحور است. در مقال هى حاضر اثرات و تحولاتى که فناور ىهاى اطلاعات<br />و ارتباطات در شبک هى گردشگرى در مواردى از قبیل حذف عوامل واسط هاى و فراه مکردن اطلاعات،<br />ایجاد ارتباط بین بازیگران در زنجیر هس ارز شهاى صنعت گردشگرى (مسافرت و میهما ننوازى) و ب هویژه<br />مصر فکنندگان، ارائ هى بست ههاى مسافرتى ب هصورتى انعطا فپذیر و مشتر ىپسند و غیره ب هوجود آورده<br />است، اشاره م ىشود. ب همنظور نمایا نکردن ه رچه بیشتر عنوان مقاله، مطالع هاى ب هشکل پیمایشى، بر<br />مبناى پرس شنام هى ساختارمند از نمون هاى به تعداد 100 نفر از گردشگران خارجى بازدی دکننده از موز هى<br />ملّى ایران در تهران، در خصوص موارد استفاد هى آنها از اینترنت در مقول هى گردشگرى، انجام پذیرفت.<br />یافت ههاى پژوهش بیانگر آن است که گردشگران خارجى به رو شهاى گوناگون از اینترنت استفاده م ىکنند.<br />اگرچه، با توجه به سن و نیازهاى گردشگران یا دشده، استفاد هی آنها از اینترنت متفاوت است، ولیکن در<br />مواردى از قبیل سازما ندهى سفر، عوامل تأثیرگذار بر انتخاب مقصد، امکان دسترسى به اینترنت از منزل،<br />را ههاى ذخیر هى پیشاپیش جا و مکان، انجام کارهاى گوناگون در طول سفر، انعکاس تجارب سفر به<br />دیگران، مه مترین استفاده از اینترنت در صنعت گردشگرى، مه مترین استفاده از اینترنت در سازما نهاى<br />گردشگرى، انواع سازما نهاى گردشگرى استفاد هکننده از اینترنت، نحو هی ذخیره پیشاپیش جا از سازمان<br />هاى گردشگرى، موارد استفاد هى عرض هکنندگان گردشگرى از اینترنت و کارهایى که گردشگران بیشتر با<br />اینترنت انجام م ىدهند، نتایج ب هدس تآمده شناخت بهترى را از رفتار آنها ارائه م ىدهد.fa_IR
dc.format.extent630
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت کسب و کار هوشمندfa_IR
dc.relation.ispartofIT Management Studiesen_US
dc.subjectفناور ىهاى اطلاعات و ارتباطاتfa_IR
dc.subjectسیستم گردشگرىfa_IR
dc.subjectگردشگرى الکترونیکىfa_IR
dc.subjectاینترنتfa_IR
dc.subjectگردشگرىfa_IR
dc.subjectگردشگرfa_IR
dc.titleفناور یهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آنfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentاستادیارگروه مدیریت جهانگردی دانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.contributor.departmentMBA از دانشگاه شریف و دانشجوى رشته ى بازاریابى در دانشگاه تگزاس- دالاس.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد، واحد قزوین.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار و عضو هیئت علمى دانشگاه علامه طباطبایى(fa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue3
dc.citation.spage139
dc.citation.epage164


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد