دوره 4, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
کنترل سرعت موتور BLDC با کنترل کننده عاطفی BELBIC
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-02-20)چکیده: این مقاله یک کنترل کننده عاطفی، برای درایو موتور بدون جاروبک جریان مستقیم (BLDC) ارائه میدهد. این کنترل کننده به عنوان کنترل کننده هوشمند مبتنی بر یادگیری عاطفی (BELBIC) معروف است. استفاده از این کنترل کننده، مبتنی ...
-
کنترل تطبیقی- عصبی موقعیت- سرعت بازوهای مکانیکی در فضای کاری
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-02-20)چکیده: در این مقاله، کنترلکننده تطبیقی غیرخطی پیشبین مدل برای کنترل موقعیت - سرعت رباتهای بازو پیشنهاد میشود. بهطور کلی، دینامیک رباتها دارای عدم قطعیت هستند که شامل تغییر پارامترها، غیرخطیهای ناشناخته ربات، تغییر ...
-
راهبرد مدیریت هوشمند انرژی در یک خودروی هیبرید برقی نوع موازی مستقل
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-02-20)چکیده: خودروهای هیبرید برقی، علاوه بر داشتن مزایای خودروهای برقی، ویژگیهای مهم خودروهای احتراق داخلی، نظیر شتاب دلخواه و برد طولانی را نیز دارا هستند. در این راستا، راهبردهای بهینه سازی انرژی مناسب باید بهکار گرفته شوند ...
-
طراحی بهینه فیلتر پسیوهارمونیک با استفاده از مفهوم تئوری بازی
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-02-20)چکیده: فیلترهای پسیوهارمونیک (PHF) سادهترین، ارزانترین و مؤثرترین راه برای کاهش هارمونیکهای ولتاژ و جریان هستند. در طراحی PHF هدف اصلی کاهش هزینه فیلتر و کاهش THD جریان و ولتاژها در نقطه اتصال مشترک (PCC) در حد مجاز تعریف ...
-
قیمت گذاری خرده فروشی و پاسخگویی بار در شبکه های توزیع هوشمند
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-02-20)چکیده: در این مقاله، به خرده فروشی روز بعد در ارتباط با مشتریان قیمت پذیر با تعرفه ثابت و تعرفه های زمان استفاده، پرداخته شده است. پاسخ مشتریان به پیشنهاد قیمت ساعتی، به کمک یک تابع پذیرش مدلسازی شده است. تابع پذیرش، یک ...



