نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-09T05:36:58Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T05:36:58Z
dc.date.available1399-07-09T05:36:58Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T05:36:58Z
dc.date.issued2011-12-22en_US
dc.date.issued1390-10-01fa_IR
dc.date.submitted2019-03-16en_US
dc.date.submitted1397-12-25fa_IR
dc.identifier.citation(1390). بررسی تاثیر آموزش فرا شناخت بر میزان یادگیری ریاضی دانش‌آموزان در مقایسه با سبک سنتی تدریس ریاضی در پایه اول دوره راهنمائی تحصیلی منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران. پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی, 1(2), 1-22.fa_IR
dc.identifier.issn2251-7758
dc.identifier.urihttp://jcdepr.iauc.ac.ir/article_663925.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/285502
dc.format.extent339
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوسfa_IR
dc.relation.ispartofپژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشیfa_IR
dc.titleبررسی تاثیر آموزش فرا شناخت بر میزان یادگیری ریاضی دانش‌آموزان در مقایسه با سبک سنتی تدریس ریاضی در پایه اول دوره راهنمائی تحصیلی منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue2
dc.citation.spage1
dc.citation.epage22


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد