مرور دوره 6, شماره 4 بر اساس موضوع "اختلال شخصیت مرزی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
اثربخشی آموزش گروهی نظم جویی هیجان مبتنی بر الگوی گروس بر بازداری رفتاری و شناختی دختران نوجوان مبتلا به نشانگان اختلال شخصیت مرزی و اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی
(دانشگاه سمنانSemnan University, 2015-02-20)مقدمه: هدف پژوهش حاضر، مقایسهی اثربخشی آموزش گروهی نظم جویی هیجان مبتنی بر الگوی گروس بر بازداری رفتاری و شناختی دختران نوجوان مبتلا به نشانگان اختلال شخصیت مرزی و اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی بود. روش: در چارچوب یک ...



