نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorجعفرانی مسلمان, اعظمfa_IR
dc.contributor.authorحسومی, طاهرهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T05:18:36Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T05:18:36Z
dc.date.available1399-07-09T05:18:36Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T05:18:36Z
dc.date.issued2017-05-22en_US
dc.date.issued1396-03-01fa_IR
dc.date.submitted2017-10-13en_US
dc.date.submitted1396-07-21fa_IR
dc.identifier.citationجعفرانی مسلمان, اعظم, حسومی, طاهره. (1396). تعیین رابطه استفاده از فناوری اطلاعات با اعتماد به نفس کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی،‌ دانشگاه های آزاد شهر تهران. تحقیقات مدیریت آموزشی, 8(31), 99-116.fa_IR
dc.identifier.issn2008-6458
dc.identifier.urihttps://jearq.riau.ac.ir/article_1143.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/279350
dc.description.abstractهدف اصلی پژوهش حاضر تعیین رابطه استفاده از فناوری اطلاعات با اعتماد به نفس کتابداران کتابخانه های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران می باشد. جامعه آماری این پژوهش عبارت از 218 نفر کتابدارانی است که صرف نظر از رشته تحصیلی با مدرک  کارشناسی و بالاتر در کتابخانه های دانشگاهی دانشگاه های آزاد اسلامی شهر تهران(واحد تهران شمال ، تهران جنوب، تهران شرق و تهران غرب) شاغل هستند. با استفاده از جدول کرجسی مورگان تعداد 140 کتابدار به عنوان نمونه انتخاب شدند که از میان کتابخانه های موجود در دانشگاه های برگزیده شده، پژوهش برروی کتابداران انجام گرفته است.برای سنجش متغیرهای مورد مطالعه در این پژوهش از دو پرسشنامه( استاندارد و محقق ساخته) استفاده گردید. برای سنجش اعتماد به نفس کتابداران  از پرسشنامه استاندارد کوپر اسمیت استفاده شده و همچنین برای سنجش میزان استفاده کتابداران از فناوری  اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته استفاده به عمل آمده است. سپس برای پاسخ به سوالهای پژوهش بر پایه ی اطلاعات جمع آوری شده از آزمون ( ضریب همبستگی پیرسون ، به منظور پی بردن به معنادار بودن رابطه همبستگی خطی) استفاده شده است. وهمچنین برای بررسی نرمال بودن توزیع داده ها از آزمون k-s  استفاده شده است.نتایج نشان داد که : بین متغیرهای  استفاده از فناوری اطلاعات با اعتماد به نفس عمومی کتابداران و  استفاده از فناوری اطلاعات با اعتماد به نفس اجتماعی آنان و همچنین استفاده از فناوری اطلاعات با اعتماد به نفس شغلی آنان همبستگی مستقیم و در حد زیاد در سطح اطمینان 95% وجود دارد.  و بین متغیرهای استفاده از فناوری اطلاعات با اعتماد به نفس تحصیلی کتابداران و استفاده از فناوری اطلاعات با اعتماد به نفس خانوادگی آنان همبستگی مستقیم و در حد ضعیفی در سطح اطمینان 95% وجود دارد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنfa_IR
dc.publisherRudehen Islamic Azad Universityen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات مدیریت آموزشیfa_IR
dc.relation.ispartofEducational Administration Researchen_US
dc.subjectفناوری اطلاعاتfa_IR
dc.subjectاعتماد به نفسfa_IR
dc.subjectکتابدارانfa_IR
dc.subjectکتابخانه های دانشگاهیfa_IR
dc.subjectدانشگاه های آزاد اسلامیfa_IR
dc.titleتعیین رابطه استفاده از فناوری اطلاعات با اعتماد به نفس کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی،‌ دانشگاه های آزاد شهر تهرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانش آموخته رشته علم اطلاعات ودانش شناسی دانشگاه آزاداسلامی واحدرودهنfa_IR
dc.contributor.departmentگروه علم اطلاعات ودانش شناسی، دانشکده علوم تربیتی دانشگاه آزاداسلامی،رودهن،ایرانfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue31
dc.citation.spage99
dc.citation.epage116


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد