نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-09T05:18:08Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T05:18:08Z
dc.date.available1399-07-09T05:18:08Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T05:18:08Z
dc.date.issued2016-05-21en_US
dc.date.issued1395-03-01fa_IR
dc.date.submitted2016-06-04en_US
dc.date.submitted1395-03-15fa_IR
dc.identifier.citation(1395). شناسایی عوامل موثر بر مدیریت کلاس درس جهت ارائه مدل (جامعه نمونه کلیه معلمان ابتدایی شهر خوی). تحقیقات مدیریت آموزشی, 7(27), 57-68.fa_IR
dc.identifier.issn2008-6458
dc.identifier.urihttps://jearq.riau.ac.ir/article_318.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/279181
dc.description.abstractاین پژوهش با هدف بررسی عوامل موثر بر مدیریت کلاس صورت گرفته است. روش تحقیق از نوع توصیفی است. جامعه آماری شامل کلیه معلمان ابتدایی شهر خوی می باشد. حجم نمونه به تعداد نفر با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شدند. ابزار پژوهش پرسشنامه محقق ساخته بود. روایی آن با استفاده از روش لواشی تایید گردید. پایایی پرسشنامه از آلفای کرونباخ محاسبه گردید. نتایج حاکی از آن است که بین معلمان در سبک های مدیریت کلاس تفاوت وجود دارد. در سبک های مدیریت کلاس بر اساس جنسیت تفاوت وجود ندارد. سبکهای مدیریت کلاس معلمان بر اساس سابقه کار متفاوت است. بین معلمان زن و مرد در مدیریت کلاس تفاوت وجود ندارد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنfa_IR
dc.publisherRudehen Islamic Azad Universityen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات مدیریت آموزشیfa_IR
dc.relation.ispartofEducational Administration Researchen_US
dc.subjectمدیریت کلاسfa_IR
dc.subjectجنسیتfa_IR
dc.subjectسابقه کارfa_IR
dc.titleشناسایی عوامل موثر بر مدیریت کلاس درس جهت ارائه مدل (جامعه نمونه کلیه معلمان ابتدایی شهر خوی)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue27
dc.citation.spage57
dc.citation.epage68


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد