| dc.date.accessioned | 1399-07-09T05:18:08Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T05:18:08Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T05:18:08Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T05:18:08Z | |
| dc.date.issued | 2016-05-21 | en_US |
| dc.date.issued | 1395-03-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2016-06-04 | en_US |
| dc.date.submitted | 1395-03-15 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | (1395). شناسایی عوامل موثر بر مدیریت کلاس درس جهت ارائه مدل (جامعه نمونه کلیه معلمان ابتدایی شهر خوی). تحقیقات مدیریت آموزشی, 7(27), 57-68. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2008-6458 | |
| dc.identifier.uri | https://jearq.riau.ac.ir/article_318.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/279181 | |
| dc.description.abstract | این پژوهش با هدف بررسی عوامل موثر بر مدیریت کلاس صورت گرفته است. روش تحقیق از نوع توصیفی است. جامعه آماری شامل کلیه معلمان ابتدایی شهر خوی می باشد. حجم نمونه به تعداد نفر با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شدند. ابزار پژوهش پرسشنامه محقق ساخته بود. روایی آن با استفاده از روش لواشی تایید گردید. پایایی پرسشنامه از آلفای کرونباخ محاسبه گردید. نتایج حاکی از آن است که بین معلمان در سبک های مدیریت کلاس تفاوت وجود دارد. در سبک های مدیریت کلاس بر اساس جنسیت تفاوت وجود ندارد. سبکهای مدیریت کلاس معلمان بر اساس سابقه کار متفاوت است. بین معلمان زن و مرد در مدیریت کلاس تفاوت وجود ندارد. | fa_IR |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن | fa_IR |
| dc.publisher | Rudehen Islamic Azad University | en_US |
| dc.relation.ispartof | تحقیقات مدیریت آموزشی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Educational Administration Research | en_US |
| dc.subject | مدیریت کلاس | fa_IR |
| dc.subject | جنسیت | fa_IR |
| dc.subject | سابقه کار | fa_IR |
| dc.title | شناسایی عوامل موثر بر مدیریت کلاس درس جهت ارائه مدل (جامعه نمونه کلیه معلمان ابتدایی شهر خوی) | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | مقاله پژوهشی | fa_IR |
| dc.citation.volume | 7 | |
| dc.citation.issue | 27 | |
| dc.citation.spage | 57 | |
| dc.citation.epage | 68 | |