نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمهدوی نسب, یوسفfa_IR
dc.contributor.authorعلی آبادی, خدیجهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T05:14:30Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T05:14:30Z
dc.date.available1399-07-09T05:14:30Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T05:14:30Z
dc.date.issued2014-03-21en_US
dc.date.issued1393-01-01fa_IR
dc.date.submitted2015-02-16en_US
dc.date.submitted1393-11-27fa_IR
dc.identifier.citationمهدوی نسب, یوسف, علی آبادی, خدیجه. (1393). بررسی تأثیر وبلاگ بر یادگیری مشارکتی دانشجویان دانشکدۀ روانشناسی و علوم تربیتی. فصلنامه روان شناسی تربیتی, 10(31), 191-209.fa_IR
dc.identifier.issn2538-3183
dc.identifier.issn2538-3191
dc.identifier.urihttp://jep.atu.ac.ir/article_629.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/277957
dc.description.abstractدر این پژوهش به تأثیر استفاده از وبلاگ به عنوان ابزاری برای یادگیری مشارکتی پرداخته شده است. آزمودنی‌های این پژوهش 37 نفر از دانشجویان ترم 2کارشناسی مدیریّت آموزشی سال 89-90 دانشگاه علامه طباطبائی که واحد مقدمات تکنولوژی آموزشی را می‌گذراندند بودند. این پژوهش با روش تک آزمودنی انجام گرفت. ابزار پژوهش پرسشنامه یادگیری مشارکتی بود. داده‌های تحقیق با روشتی تک نمونه ای مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج پژوهش نشان داد که استفاده از وبلاگ به عنوان ابزاری برای یادگیری مشارکتی به طور معناداری بر یادگیری مشارکتی و تمام مولفه‌های آن(وابستگی متقابل مثبت، مسئولیت پذیری فردی، پردازش گروهی، مهارت اجتماعی، تعامل) موثر است. در پایان هم راهکارها و پیشنهادهایی مبنی بر چگونگی استفاده از وبلاگ برای یادگیری و یادگیری مشارکتی ارئه شده است.fa_IR
dc.format.extent460
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه روان شناسی تربیتیfa_IR
dc.relation.ispartofEducational Psychologyen_US
dc.subjectوبلاگfa_IR
dc.subjectیادگیری مشارکتیfa_IR
dc.subjectوبلاگ آموزشیfa_IR
dc.titleبررسی تأثیر وبلاگ بر یادگیری مشارکتی دانشجویان دانشکدۀ روانشناسی و علوم تربیتیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری تکنولوِژی آموزشی دانشگاه تربیت مدرس تهران )این مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد استخراج شده است)fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue31
dc.citation.spage191
dc.citation.epage209


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد