مرور دوره 8, شماره 24 بر اساس موضوع "راهبردهای خودتنظیمی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
پیشبینی اهمالکاری تحصیلی براساس مؤلفههای خودتنظیمی در دانشآموزان پایهی اول دبیرستانهای شهر تهران
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-08-22)اهمالکاری، پدیدهای شایع به ویژه در زمینه تحصیلی است. هدف پژوهش حاضر، تعیین راهبردهای خودتنظیمی پیشبینی کننده اهمالکاری تحصیلی و مشخص کردن تفاوت دختران و پسران در استفاده از راهبردهای خودتنظیمی و اهمالکاری است. از بین ...



