مرور دوره 15, شماره 54 بر اساس موضوع "تنگناها"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
- 
نمودشناسی تفسیری افقها، تنگناها و راهکارهای برنامه معلمپژوهنده به مثابه اقدامپژوهی بر پژوهشگری معلمان (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2019-12-22)هدف پژوهش حاضر، بررسی افقها، تنگناها و راهکارهای برنامه معلمپژوهنده به مثابه اقدامپژوهی بر پژوهشگری معلماناست. برای درک تجربه زیسته معلمان پژوهنده از روش نمودشناسی تفسیری و جهت تجزیهوتحلیل اطلاعات گردآوریشده از روش ...
 



