دوره 1, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاههای ورزشی
(دانشگاه کردستان, 2020-06-21)هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی بر ارزش ویژه و قصد خرید مجدد مشتریان فروشگاههای ورزشی استان سمنان بود. این پژوهش بر اساس هدف، کاربردی و از نظر ماهیت، همبستگی میباشد و به روش پیمایشی انجام شده ...
-
بازاریابی الکترونیک: پذیرش و بکارگیری در گردشگری ورزشی استان کردستان
(دانشگاه کردستان, 2020-06-21)در این پژوهش، به عنوان بخشی از یک مطالعه در حوزه پذیرش فناوریهای اطلاعات با تلفیق مدل پذیرش فناوری، نظریه انتشار نوآوری و چارچوب فناوری–سازمان–محیط، مجموعه عوامل مؤثر بر پذیرش و بکارگیری بازاریابی الکترونیک در گردشگری ...
-
ارائه مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان فروشگاههای ورزشی
(دانشگاه کردستان, 2020-06-21)هدف از پژوهش حاضر ارائه مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان فروشگاههای ورزشی می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل تمامی مشتریان فروشگاههای ورزشی پاساژ بهارستان تبریز بود که در زمان اجرای تحقیق اقدام به خرید محصولات ...
-
بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر نیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند
(دانشگاه کردستان, 2020-06-21)هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر بازاریابی سبز برنیات رفتاری مصرف کنندگان برندهای ورزشی با میانجی مسئولیت اجتماعی و ترجیح برند بود. روش از نظر نوع توصیفی پیمایشی، از نظر استراتژی فرایندی، از نظر هدف کاربردی و از نظر روش جمع ...
-
شناسایی عوامل توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران با رویکرد دلفی- فازی
(دانشگاه کردستان, 2020-06-21)توسعه سازمانی یکی از عوامل کلیدی در موفقیت سازمانهاست و از سویی، عوامل متعددی بر این فرایند تأثیرگذار است که باید مطالعه و شناسایی شوند. در واقع، پژوهش حاضر با هدف شناسایی و تبیین شاخص توسعه لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ...
-
بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیمهای فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی
(دانشگاه کردستان, 2020-06-21)هدف این پژوهش، بررسی عوامل مؤثر بر تقاضای بازار تیمهای فوتبال لیگ برتری در استان آذربایجان شرقی بود. جامعه آماری پژوهش را کلیه هواداران سه تیم تراکتورسازی، گسترش فولاد و ماشینسازی تشکیل دادند. نمونه آماری نیز بر اساس ...



