دوره 7, شماره 11
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
پیش بینی اضطراب ریاضی در دانش آموزان رشته های ریاضی، انسانی و تجربی دوره متوسطه بر اساس متغیرهای خودکارآمد پنداری و جهت گیری هدفی (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2010-06-22)هدف از مقاله حاضر پیش¬بینی اضطراب ریاضی در دانش¬آموزان پایه دوم دبیرستان رشته¬های ریاضی، انسانی و تجربی بر اساس خودکارآمدپنداری و جهت¬گیری هدفی بود. برای انجام این پژوهش تعداد 581 نفر از دانش¬آموزان دختر و پسر رشته¬های ...
 
- 
مقایسه ی متغیرهاى هوش هیجانى و راهبردهاى مقابله اى در موفقیت و عدم موفقیت در آزمون سراسرى (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2010-06-22)هدف از این پژوهش بررسى رابطه¬ی بین هوش ¬هیجانی و راهبردهاى مقابله¬ای افراد موفق و ناموفق در آزمون سراسرى بود. بدین منظور 195دانشجوى ترم یک از دانشگاه¬های دولتى شهر تهران (گروه موفق) و 199 داوطلب شرکت در آزمون سراسرى که ...
 
- 
مهارت های اجتماعی - هیجانی کودکان پیشاز دبستان: یک مقایسه جمعیتشناختی (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2010-06-22)این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین مهارت های اجتماعی- هیجانی کودکان با سن و جنس آنها و نیز اشتغال مادران در یک گروه نمونه به حجم 712 کودک 6- 4 ساله (358 دختر، 367 پسر) مهـد کودک ¬ها و مراکز پیشدبستانی تهران انجام شد. مادران ...
 
- 
رابطهی سبکهای هویت و شادی در دانشجویان دانشگاه (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2010-06-22)در پژوهش حاضر ارتباط سبکهای هویت برزونسکی (اطلاعاتی، هنجاری، گسیخته- اجتنابی) با مؤلفههای شناختی (رضایت از زندگی) و هیجانی (عواطف مثبت و منفی) شادمانی مورد بررسی قرار گرفت. شرکتکنندگان پژوهش شامل530 (353 دختر، 177 پسر) ...
 
- 
تبیین نقش حمایت سازمانی، تجربه، اضطراب و خودکارآمدی رایانه در پیش بینی کاربست رایانه (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2010-06-22)هدف از پژوهش حاضر تبیین نقش حمایت سازمانی، تجربه رایانه، اضطراب رایانه و خودکارآمدی رایانه در پیش بینی کاربست رایانه توسط کارشناسان دانشگاه تهران با استفاده از مطالعات همبستگی از نوع الگویابی روابط بین متغیر ها می باشد. ...
 
- 
بررسی نقش تأکیدات هدفی والدین در خود تنظیمی یادگیری دانشآموزان (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2010-06-22)هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش تأکیدات هدفی والدین در خود تنظیمی یادگیری دانشآموزان دبیرستانی در شهر شیراز بود. بدین منظور، به شیوه تصادفی خوشه ای چند مرحله ای، نمونهای شامل 722 نفر دانشآموز (379 دختر و 343پسر) از دو ناحیهی ...
 
- 
: رابطه ی سبکهای فراهیجانی والدین با خودکارآمدی و هوش عاطفی دانشآموزان دورهی متوسطه (دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2010-06-22)پژوهش حاضر به بررسی رابطه ی سبکهای فراهیجانی والدین با خودکارآمدی و هوش عاطفی دانش آموزان دبیرستانهای شهر شیراز پرداخته است. شرکت کنندگان شامل 324 دانش آموز و یکی از والدین آنها بودند که به روش خوشهای تصادفی انتخاب شدند. ...
 



