نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorلاله, ایمانfa_IR
dc.contributor.authorتابش, محمدحسینfa_IR
dc.contributor.authorعلیخانی, محسنfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T17:41:45Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T17:41:45Z
dc.date.available1399-07-08T17:41:45Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T17:41:45Z
dc.date.issued2019-06-22en_US
dc.date.issued1398-04-01fa_IR
dc.date.submitted2019-07-01en_US
dc.date.submitted1398-04-10fa_IR
dc.identifier.citationلاله, ایمان, تابش, محمدحسین, علیخانی, محسن. (1398). تعامل بخش بازاریابی و مالی شرکتها بر روی سلامت مالی شرکت. مطالعات مدیریت ،مالی و اقتصادی, 01(01), 58-86.fa_IR
dc.identifier.urihttp://www.efmanagment.ir/article_90201.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/27087
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر تعامل بخش بازاریابی و مالی شرکتها بر روی سلامت مالی شرکت در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران می باشد. جهت آزمون فرضیه های تحقیق نمونه ای متشکل از 128 شرکت از بین شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در دوره زمانی 1390تا 1396انتخاب شده است. داده های مورد نیاز جهت محاسبه متغیرهای تحقیق، از بانکهای اطلاعاتی«تدبیر پرداز» و «ره آورد نوین» استخراج شده است وپس از جمع آوری در نرم افزار Excel با استفاده از نرم افزار Eviews مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت.نتایج آزمون نشان داد مخارج تبلیغات بر منابع مالی تاثیر منفی و معناداری دارد .اهرم مالی بر منابع مالی تاثیر مثبت و معناداری دارد.پراکندگی مطالبات بر منابع مالی تاثیر معکوس و معناداری دارد. تبلیغات بر ارتباط بین پراکندگی مطالبات و منابع مالی تاثیر معکوس و معناداری دارد. اهرم مالی بر ارتباط بین مخارج تبلیغات و منابع مالی تاثیر معناداری دارد. ارزش ویژه برند بر منابع مالی تاثیر معناداری دارد. ارزش ویژه برند بر ارتباط بین پراکندگی مطالبات و منابع مالی تاثیر معناداری دارد. ارزش ویژه برند بر ارتباط بین اهرم مالی و منابع مالی تاثیر معناداری دارد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدکتر محمدرضا عسگریfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت ،مالی و اقتصادیfa_IR
dc.relation.ispartofFinancial and Economic Management Studiesen_US
dc.subjectسلامت مالیfa_IR
dc.subjectمنابع مالیfa_IR
dc.subjectمخارج تبلیغاتfa_IR
dc.subjectارزش برندfa_IR
dc.titleتعامل بخش بازاریابی و مالی شرکتها بر روی سلامت مالی شرکتfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری-یادگار امامfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیارfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیارfa_IR
dc.citation.volume01
dc.citation.issue01
dc.citation.spage58
dc.citation.epage86


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد