نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorجمعه حیدری, علیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T17:40:49Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T17:40:49Z
dc.date.available1399-07-08T17:40:49Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T17:40:49Z
dc.date.issued2015-09-23en_US
dc.date.issued1394-07-01fa_IR
dc.identifier.citationجمعه حیدری, علی. (1394). تربیت ازنگاه قرآن وحدیث. نور المصطفی, 1(3), 47-77.fa_IR
dc.identifier.urihttp://noa.journals.miu.ac.ir/article_1844.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/26707
dc.description.abstractباتوجه به جایگاه ویژه انسان دردستگاه خلقت وهمچنین آزادی، اختیارواستعداد های گوناگون که دارد، ضرورت تربیت برکسی پوشیده نیست. به همین جهت پیامبراکرم(ص) به تصریح قرآن کریم، برای تربیت وتعلیم جامعة انسانی برانگیخته شده است. همه مورخان وکارشناسان تربیتی اعتراف دارند که مکتب نجات بخش اسلام ازاعراب عقب ماندة جاهلی، شخصیت های علمی وعرفانی بى نظیر ساخته است. بنابراین سؤال های ذیل ممکن است رخ بنمایند: چه علل وعواملی موجب این تربیت موفقیت آمیز شده است؟ آموزه های اسلام دراین زمینه چیست؟والدین چه وظایفی درقبال تربیت فرزند شان دارند؟ اساسا تربیت چه جایگاهی درفرهنگ دینی وچه نقشی درحوزة فردی واجتماعی دارد؟ چه روش های را اسلام برای تربیت ارائه می دهد؟ ازچه ابزارهای باید درفرایند تربیت استفاده گردد، تاکارآمدی بیشترداشته باشد؟و... . مقالة حاضربااستناد به آیات وروایات، پاسخی است به سؤال های فوق.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.relation.ispartofنور المصطفیfa_IR
dc.relation.ispartofNoor-e-Almustafaen_US
dc.subjectقرآنfa_IR
dc.subjectحدیثfa_IR
dc.subjectپیامبر(ص)fa_IR
dc.subjectتربیتfa_IR
dc.subjectفرزندانfa_IR
dc.subjectمربیfa_IR
dc.subjectوالدین وجوانfa_IR
dc.titleتربیت ازنگاه قرآن وحدیثfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانش پژوهfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue3
dc.citation.spage47
dc.citation.epage77


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد