نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمطهرنیا, مهدیfa_IR
dc.contributor.authorنعمتی, بابکfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:40:00Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:40:00Z
dc.date.available1399-07-09T04:40:00Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:40:00Z
dc.date.issued2017-02-19en_US
dc.date.issued1395-12-01fa_IR
dc.date.submitted2017-10-11en_US
dc.date.submitted1396-07-19fa_IR
dc.identifier.citationمطهرنیا, مهدی, نعمتی, بابک. (1395). بررسی و رتبه بندی ابعاد رسانه های جمعی تاثیرگذار بر مدیریت جنگ های آینده. آینده پژوهی ایران, 1(1), 79-96.fa_IR
dc.identifier.issn6365-2423
dc.identifier.issn2676-6183
dc.identifier.urihttp://jfs.journals.ikiu.ac.ir/article_1158.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/266133
dc.description.abstractدر این تحقیق فرضیات بر اساس ابعاد چهارگانه رسانه های جمعی (تلویزیون، رادیو، مطبوعات و اینترنت) تدوین گردیده است که جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مدیران و کارکنان سازمان صدا و سیما بوده که براساس جدول مورگان نمونه 110 نفری انتخاب شده است. اطلاعات لازم در پژوهش حاضر با استفاده از روش‌های مطالعات کتابخانه­ای شامل کتب، مقالات، مجلات، گزارشات تحقیقی، مدارک و اسناد موجود و نیز استفاده از اینترنت انجام گردیده است، همچنین پرسش­نامه که بر اساس مطالعات انجام شده در بخش ادبیات موضوع و با راهنمایی اساتید و کارشناسان مربوطه تهیه و روایی و پایایی آن مورد سنجش قرار گرفت و از طریق پست الکترونیکی و نمابر برای مدیران سازمان صدا سیما ارسال شده است و در نتیجه نظرات افراد خبره و کارشناسان مطلع در این زمینه­ جمع‌آوری شد که برای تجزیه و تحلیل آن، آزمون های آزاد از توزیع (ناپارامتری) مورد استفاده قرار گرفته است که با استفاده از آزمون ناپارامتری فریدمن هر یک از ابعاد رتبه بندی گردیده است  که براین اساس میزان تاثیر شبکه های خبری در مدیریت جنگ های آینده با میانگین آماری 9.11  دارای بیشترین تاثیر و میزان تاثیر  انتشار فصل نامه ها بر مدیریت جنگ های آینده با میانگین 7.12 دارای کمترین تاثیر اندازه گیری شده است. در نهایت با انجام آزمون دوجمله ای فرضیات،  هر چهار فرضیه مورد تأئید قرار گرفته شد.fa_IR
dc.format.extent354
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه بین المللی امام خمینیfa_IR
dc.publisherImam Khomeini International Universiryen_US
dc.relation.ispartofآینده پژوهی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Iran Future Studiesen_US
dc.subjectرسانهfa_IR
dc.subjectرسانه های جمعیfa_IR
dc.subjectجنگ های آیندهfa_IR
dc.subjectمدیریت جنگ‏هاfa_IR
dc.titleبررسی و رتبه بندی ابعاد رسانه های جمعی تاثیرگذار بر مدیریت جنگ های آیندهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentعضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و قمfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد MBAfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue1
dc.citation.spage79
dc.citation.epage96


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد