نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعزیزی, دکتر محمد مهدیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:19:10Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:19:10Z
dc.date.available1399-07-09T04:19:10Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:19:10Z
dc.date.issued1998-03-21en_US
dc.date.issued1377-01-01fa_IR
dc.identifier.citationعزیزی, دکتر محمد مهدی. (1377). آموزش شهرسازی در کشورهای مشترک المنافع کمتر توسعه یافته: ارزیابی. هنرهای زیبا, 3(0)fa_IR
dc.identifier.urihttps://jhz.ut.ac.ir/article_13682.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/259045
dc.description.abstractQadeer , Mohammad A.(1993) "Planning Education in Less – Developed Countries of the Commonwealth :an Assessment", Habital international , vol. 17 , no . 1 , pp. 69 – 84. رشد و تحولات عظیم جمعیتی ، اقتصادی و اجتماعی در جوامع رو به رشد و ضرورت هدایت و کنترل ساختار فضایی شهر، روستا و منطقه منجر به تأسیس دوره های شهرسازی به عنوان شاخه مستقلی از علوم و دانش های نوین شده است. در قالب فرایند چنین برنامه ای ، ضروری است ارزیابی لازم از میزان نیل به اهداف و نیز شناخت نقاط قوت و ضعف به عمل آید. نظر به نوبودن رشته شهرسازی در ایران و نیز فقدان تحقیقات در زمینه ارزیابی نتایج حاصل از تأسیس رشته، مفید دانسته شد تا از تجربه سایر کشورها بهره گرفته شود. مقاله حاضر از جمله معدود تحقیقات انجام شده در زمینه ارزیابی آموزش شهرسازی در تعدادی از کشورها می باشد که ضمن معرفی روش های آموزشی ، مقاطع و گرایش ها ، بازدهی دوره ها را ارزیابی نموده و مسائل موجود در زمینه کمبودها را نیزتجزیه و تحلیل می کند.fa_IR
dc.format.extent713
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherپردیس هنرهای زیبا_دانشگاه تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofهنرهای زیباfa_IR
dc.relation.ispartofHonar-ha-ye Zibaen_US
dc.titleآموزش شهرسازی در کشورهای مشترک المنافع کمتر توسعه یافته: ارزیابیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume3
dc.citation.issue0


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد