| dc.contributor.author | کیانی, مجید | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T04:19:03Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T04:19:03Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T04:19:03Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T04:19:03Z | |
| dc.date.issued | 2003-06-22 | en_US |
| dc.date.issued | 1382-04-01 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | کیانی, مجید. (1382). جایگاه معنوی موسیقی در وضعیت کنونی ایران. هنرهای زیبا, 14(14) | fa_IR |
| dc.identifier.uri | https://jhz.ut.ac.ir/article_10817.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/259004 | |
| dc.description.abstract | برای شناخت جایگاه معنوی موسیقی ایران ابتدا نیازمند مراجعه به متون قدیم موسیقی هستیم و بعد نیاز به شناخت انواع موسیقی از لحاظ جغرافیایی - تاریخی - فلسفی - علمی - آموزشی و کاربردی آن داریم و سپس از طریق تقسیم فلسفی آن در دو وجه موسیقی عامه پسند و موسیقی جدی بتوانیم وضعیت کنونی موسیقی ایرانی را از جهت تولید و اجرا مورد مطالعه و بررسی قرار دهیم. | fa_IR |
| dc.format.extent | 235 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | پردیس هنرهای زیبا_دانشگاه تهران | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | هنرهای زیبا | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Honar-ha-ye Ziba | en_US |
| dc.subject | تسبیح | fa_IR |
| dc.subject | جایگاه معنوی | fa_IR |
| dc.subject | جدی | fa_IR |
| dc.subject | داود (ع) | fa_IR |
| dc.subject | دستگاهی | fa_IR |
| dc.subject | ردیف | fa_IR |
| dc.subject | زبور | fa_IR |
| dc.subject | عالمانه | fa_IR |
| dc.subject | عامه پسند | fa_IR |
| dc.subject | کلاسیک | fa_IR |
| dc.subject | متعالی | fa_IR |
| dc.subject | مزامیر | fa_IR |
| dc.subject | مقامی | fa_IR |
| dc.subject | نواحی | fa_IR |
| dc.title | جایگاه معنوی موسیقی در وضعیت کنونی ایران | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.citation.volume | 14 | |
| dc.citation.issue | 14 | |