نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorالفت, لعیاfa_IR
dc.contributor.authorامیری, مقصودfa_IR
dc.contributor.authorجعفریان, احمدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:07:30Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:07:31Z
dc.date.available1399-07-09T04:07:30Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:07:31Z
dc.date.issued2017-06-22en_US
dc.date.issued1396-04-01fa_IR
dc.date.submitted2011-01-19en_US
dc.date.submitted1389-10-29fa_IR
dc.identifier.citationالفت, لعیا, امیری, مقصود, جعفریان, احمد. (1396). تعیین مسیر حرکت خودروها در بارانداز متقاطع با استفاده از الگوریتم ژنتیک: مورد مطالعه شرکت ایران خودرو. مطالعات مدیریت صنعتی, 15(45), 97-120. doi: 10.22054/jims.2017.7607fa_IR
dc.identifier.issn2251-8029
dc.identifier.issn2476-602X
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22054/jims.2017.7607
dc.identifier.urihttp://jims.atu.ac.ir/article_7607.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/255028
dc.description.abstract<br />بارانداز متقاطع یکی از ابزارهای ناب سازی لجستیک بوده که برای یکی کردن بارها درطول حلقه های<br />جایگزینی از آن استفاده می شود. بارانداز متقاطع، فرایند حرکت محصول از طریق مراکز توزیع، بدون انبارش<br />می باشد. یکی از مواردی که تاثیر زیادی بر هزینه های بارانداز متقاطع دارد، مساله تعیین مسیر حرکت<br />V ( خودروها RP (در محیط بیرونی بارانداز متقاطع میباشد. هدف از این مقاله ارائه مدلی جهت کمینه کردن<br />مجموع مسافت طی توسط خودروها در محیط بیرونی بارانداز متقاطع میباشد. در این مقاله، مسیر حرکت<br />V خودروها توسط روش RP C ( با محدودیت ظرفیت VRP ( در شرکت ایران خودرو مدل سازی گردید و<br />استفاده گردید. جهت بررسی اعتبار پاسخ بدست آمده توسط )GA( جهت حل مدل از روش الگوریتم ژنتیک<br />استفاده گردید. همچنین جهت بررسی )SA( از الگوریتم دیگری به نام الگوریتم شبیه سازی تبریدی GA<br />C کارایی دو الگوریتم در مسائل مختلف VRP در بارانداز متقاطع به بررسی 01 مساله با ابعاد متفاوت پرداخته<br />در مسائلی با حجم SA در مسائلی با حجم کوچکتر و کارایی بیشتر GA شد. نتایج حاکی از کارایی بیشتر<br />بزرگتر میباشدfa_IR
dc.format.extent751
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba'i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت صنعتیfa_IR
dc.relation.ispartofIndustrial Management Studiesen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22054/jims.2017.7607
dc.subjectبارانداز متقاطعfa_IR
dc.subjectتعیین مسیر حرکت خودروهاfa_IR
dc.subjectالگوریتم ژنتیکfa_IR
dc.subjectالگوریتم های فراابتکاریfa_IR
dc.titleتعیین مسیر حرکت خودروها در بارانداز متقاطع با استفاده از الگوریتم ژنتیک: مورد مطالعه شرکت ایران خودروfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد، دانشکده مدیریت وحسابداری ، دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد، دانشکده مدیریت وحسابداری ، دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد، مدیریت صنعتی ، تولید صنعتی دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.citation.volume15
dc.citation.issue45
dc.citation.spage97
dc.citation.epage120


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد