نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسیدی, فاطمهfa_IR
dc.contributor.authorبدری, رحیمfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:05:45Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:05:45Z
dc.date.available1399-07-09T04:05:45Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:05:45Z
dc.date.issued2015-05-22en_US
dc.date.issued1394-03-01fa_IR
dc.date.submitted2014-12-07en_US
dc.date.submitted1393-09-16fa_IR
dc.identifier.citationسیدی, فاطمه, بدری, رحیم. (1394). اثر آموزش خودنظارتی توجه برعملکرد حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان پسر ابتدایی دچار ناتوانی ریاضی. نشریه علمی آموزش و ارزشیابی (فصلنامه), 8(29), 9-20.fa_IR
dc.identifier.issn2345-6299
dc.identifier.issn2476-5627
dc.identifier.urihttp://jinev.iaut.ac.ir/article_518195.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/254418
dc.description.abstract<span lang="AR-SA" dir="RTL">پژوهش حاضر با هدف تعیین تأثیر آموزش خودنظارتی توجه بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با ناتوانی حساب انجام گرفت</span><span>.</span><span lang="AR-SA" dir="RTL"> طرح آزمایشی پیش‌آزمون و پس‌آزمون با گروه کنترل استفاده شد. آزمودنی‌های پژوهش شامل 50 دانش‌‌</span><span lang="AR-SA">‎<span dir="RTL">آموز پایه پنجم ابتدایی با ناتوانی ریاضی بودند که با روش نمونه‌گیری هدف‌دار از بین دانش‌آموزان مرکز شهرستان خوی انتخاب شدند. آزمودنی‌ها در دو گروه آزمایش و کنترل انتساب شدند. از آزمون‌های تشخیصی ناتوانی یادگیری ریاضی(کی مت)، حل مسئله ریاضی و هوش ریون کودکان برای جمع‌آوری اطلاعات استفاده شده است. نتایج بدست آمده با استفاده از روش تحلیل کوواریانس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته‌ها نشان داد دانش‌آموزان دارای ناتوانی حساب گروه آموزشی خودنظارتی در مقایسه با گروه کنترل نمرات بالاتری را در پس‌آزمون حل مسئله کلامی ریاضی و محاسبات عددی کسب کردند.</span></span>fa_IR
dc.format.extent148
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزfa_IR
dc.publisherTbriz Branch, Islamic Azad Universityen_US
dc.relation.ispartofنشریه علمی آموزش و ارزشیابی (فصلنامه)fa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Instruction and Evaluationen_US
dc.subjectناتوانی حسابfa_IR
dc.subjectحل مسئله ریاضی و خودنظارتی توجهfa_IR
dc.subjectعملکرد ریاضیfa_IR
dc.titleاثر آموزش خودنظارتی توجه برعملکرد حل مسئله ریاضی دانش‌آموزان پسر ابتدایی دچار ناتوانی ریاضیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانش آموخته کارشناسی ارشد گروه روانشناسی عمومی، واحد تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی، تبریز، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشگاه تبریزfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue29
dc.citation.spage9
dc.citation.epage20


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد