نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorملکی آوارسین, صادقfa_IR
dc.contributor.authorرنجبری, علیرضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:05:43Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:05:43Z
dc.date.available1399-07-09T04:05:43Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:05:43Z
dc.date.issued2009-02-19en_US
dc.date.issued1387-12-01fa_IR
dc.date.submitted2016-04-18en_US
dc.date.submitted1395-01-30fa_IR
dc.identifier.citationملکی آوارسین, صادق, رنجبری, علیرضا. (1387). ارزیابی عملکرد سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی بر مبنای مدل تعالی سازمانی ( (EFQM درسال 1386. نشریه علمی آموزش و ارزشیابی (فصلنامه), 1(4), 157-185.fa_IR
dc.identifier.issn2345-6299
dc.identifier.issn2476-5627
dc.identifier.urihttp://jinev.iaut.ac.ir/article_522020.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/254408
dc.description.abstractپژوهش حاضر باهدف کلی، عملکرد سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی را بر مبنای مدل تعالی سازمانی ( (EFQM (الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا) درسال 1386 مورد ارزیابی قرار داده است .این تحقیق  با استفاده از روش تحقیق توصیفی پیمایشی انجام گرفته است. حجم نمونه مورد مطالعه از بین 76 نفر جامعه با استفاده فرمول کوکران به تعداد 38 نفر انتخاب گردید. ابزار تحقیق این پروژه که بوسیله پرسشنامه پیشرفته متغیرها را اندازه گیری می کند شامل 9 معیار و32 زیرمعیار که هر زیر معیار دارای نکات راهنما ومصادیق عینی است که براساس ویژگی های آموزش وپرورش تنظیم شده و سئوالات زیر معیارها  بوسیله منطق رادار در مجموع 264 سئوال جزئی را شامل میشود در اختیار آزمودنی ها قرار گرفت و پس از یک دوره دو روزه و توجیه کارکنان در اختیار آزمودنی ها قرار گرفت و ارزیابی عملکرد سازمان به شیوه خود ارزیابی توسط خود کارکنان سازمان  انجام پذیرفت. برای روایی پرسشنامه از نظر اساتید و متخصصان استفاده شده است و برای پایایی پرسشنامه از آزمون آلفای کرانباخ استفاده گردید که مقدار آن 96 / 0  بدست آمد. دراین پژوهش نه سوال مطرح شده بود که امتیاز عملکرد سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی بر مبنای مدل تعالی سازمانی ((EFQM برابر 468 از 1000 امتیاز بدست آمد و ریز امتیاز سازمان در 9 معیار: معیار رهبری47 درصد، معیار خط‌مشی و راهبرد44 درصد، معیار کارکنان47 درصد، معیار شراکت‌ها و منابع46 درصد، معیار فرایندها 44 درصد، معیار نتایج مشتری54 درصد، معیار نتایج کارکنان45 درصد، معیار نتایج جامعه51 درصد، معیار نتایج کلیدی عملکرد 47 درصد بدست آمد.fa_IR
dc.format.extent706
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزfa_IR
dc.publisherTbriz Branch, Islamic Azad Universityen_US
dc.relation.ispartofنشریه علمی آموزش و ارزشیابی (فصلنامه)fa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Instruction and Evaluationen_US
dc.subjectارزیابی عملکردfa_IR
dc.subjectمدل تعالی سازمانیfa_IR
dc.subjectبنیاد مدیریت کیفیت اروپاfa_IR
dc.subjectمعیارهای نه گانهfa_IR
dc.subjectمنطق رادارfa_IR
dc.titleارزیابی عملکرد سازمان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی بر مبنای مدل تعالی سازمانی ( (EFQM درسال 1386fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد مدیریت آموزشیfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue4
dc.citation.spage157
dc.citation.epage185


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد