نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorپیری, ربابfa_IR
dc.contributor.authorادیب, یوسفfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:05:35Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:05:35Z
dc.date.available1399-07-09T04:05:35Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:05:35Z
dc.date.issued2009-05-22en_US
dc.date.issued1388-03-01fa_IR
dc.date.submitted2016-04-16en_US
dc.date.submitted1395-01-28fa_IR
dc.identifier.citationپیری, رباب, ادیب, یوسف. (1388). الگوی بهینه برنامه درسی برای دوره پیش از دبستان. نشریه علمی آموزش و ارزشیابی (فصلنامه), 2(5), 53-82.fa_IR
dc.identifier.issn2345-6299
dc.identifier.issn2476-5627
dc.identifier.urihttp://jinev.iaut.ac.ir/article_521953.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/254364
dc.description.abstractپژوهش حاضر با هدف طراحی الگوی بهینه برنامه درسی برای دوره های آمادگی و مقایسه آن با وضع موجود انجام گرفته با توجه به این که در ایران برای دوره آمادگی الگوی نسبتا جامع که دارای چهارچوب و سرفصل های مشخصی باشد و بتواند به همه جوانب کودک توجه نماید وجود ندارد. در این پژوهش با ارائه یک الگو،با عنوان "الگوی برنامه درسی رشد گرا و خلاقیت محور" برای کودکان دو زبانه ی آذربایجان و منطبق ساختن آن با سر فصلهای دروس ابتدایی به رشد همه جانبه کودک و خلاقیت توجه بیشتر شده است روش تحلیلی و استنتاجی برای تعیین عناصر الگوی بهینه و روش پیمایشی برای اعتبار یابی الگو مورد استفاده قرار گرفت. نتایج پژوهش: 1-  عناصر الگوی بهینه برنامه درسی شامل:اهداف کلی و جزیی،محتوا،سازماندهی محتوا، فعالیت های یادگیری،روشهای آموزشی و پرورشی،ارزشیابی،نقش مربی، نقش مدیر، نقش والدین در الگوی پیشنهادی می باشد. 2-      اعتباریابی الگوی پیشنهادی، بر اساس نظر اساتید مرتبط، 62/99./0می باشد.fa_IR
dc.format.extent274
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزfa_IR
dc.publisherTbriz Branch, Islamic Azad Universityen_US
dc.relation.ispartofنشریه علمی آموزش و ارزشیابی (فصلنامه)fa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Instruction and Evaluationen_US
dc.subjectآمادگیfa_IR
dc.subjectپیش دبستانیfa_IR
dc.subjectالگوfa_IR
dc.subjectطراحیfa_IR
dc.subjectعناصرfa_IR
dc.subjectوضع مطلوبfa_IR
dc.subjectوضع موجودfa_IR
dc.subjectاعتبار یابیfa_IR
dc.titleالگوی بهینه برنامه درسی برای دوره پیش از دبستانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشگاه تبریزfa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue5
dc.citation.spage53
dc.citation.epage82


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد