دوره 12, شماره 46

 

ارسال های اخیر

  • تقویم مجامع ملی و بین المللی 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2015-12-22)
    معرفی و ارائه تقویم کنفرانس های ملی و بین المللی

  • مشکلات درونی‎سازی‏شده و برونی‎سازی‏شده‌ درکودکان: ترتیب تولد و فاصله سنی 

    ساطوزبان, سید عباس؛ هراتیان, عباسعلی؛ طهماسیان, کارینه؛ احمدی, محمدرضا (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2015-12-22)
    پژوهش حاضر از نوع علّی‌ـ‌مقایسه‌ای بود که با هدف مقایسه مشکلات رفتاری درونی و برونی­سازی‏شده کودکان با توجه به فاصله سنی و ترتیب تولد انجام گرفت. نمونه مورد پژوهش را 536 دانش‌آموز دورة ابتدایی شهرستان یزد به همراه والدین­شان ...

  • ساخت و هنجاریابی آزمون سازش‌یافتگی تحصیلی برای دانشجویان 

    حمیلی, ثریا؛ احمدی, عبدالجواد؛ موسوی, سید علی محمد؛ غفوریان, مریم (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2015-12-22)
    پژوهش حاضر به منظور ساخت آزمون سنجش سازش‌یافتگی تحصیلی دانشجویان انجام شد. مجموعه‌ای با 152 مادّه در شش زیرمقیاس شامل سازش‌یافتگی با دانشگاه، سازش‌یافتگی با رشته تحصیلی، سازش‌یافتگی اجتماعی و بین فردی، سازش‌یافتگی عاطفی، ...

  • نقش واسطه‌ای نمویافتگی عاطفی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و همدلی 

    سبزی, ندا؛ شیخ الاسلامی, راضیه (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2015-12-22)
    هدف پژوهش حاضر، تعیین نقش واسطه‌ای نمویافتگی عاطفی در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و همدلی بود. 300 دانشجو (179 دختر، 121 پسر) بر اساس روش نمونه‌برداری خوشه‌ای چندمرحله‌ای انتخاب شدند و پرسشنامه الگوهای ارتباطی خانواده ...

  • نقش واسطه‏ ای استحکام من در رابطه بین سبک‏ های دلبستگی و راهبردهای نظم‎دهی شناختی هیجان 

    بشارت, محمدعلی؛ اسدی, محمدمهدی؛ تولائیان, فهیمه (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2015-12-22)
    هدف اصلی این پژوهش تعیین نقش واسطه‏ای استحکام من در رابطه بین سبک‏های دلبستگی ایمن، اجتنابی و دوسوگرا، و راهبردهای نظم‎دهی شناختی هیجان بود. 511 دانشجو (269 دختر، 242 پسر) به صورت داوطلب در این پژوهش شرکت کردند. از ...

  • فراتحلیل اثربخشی مداخله‏ های گروهی در اختلال اضطراب اجتماعی 

    عریضی, حمیدرضا؛ دانشمندی, سعیده؛ عابدی, احمد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2015-12-22)
    هدف پژوهش حاضر، تعیین تأثیر مداخله‏های گروهی و مقایسه اثربخشی سه روش گروه‌درمانگری رفتاری، شناختی و شناختی‎رفتاری در اختلال اضطراب اجتماعی با استفاده از فن فراتحلیل با روی‏آورد هانتر و اشمیت بود. بدین منظوردر مورد 47 پژوهش ...