دوره 7, شماره 25
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مسیرهای دستیابی به شبکه ها،انجمنها و منابع علمی روان شناختی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2010-09-23)
-
تحول ادراک، زبان، خواسته ها و اختلال نارسایی توجه/فزون کنشی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2010-09-23)
-
دستیابی به بنیان هسته ارزشیابی خود:مرور و رهنمودها
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2010-09-23)
-
راهبردهای شناختی در بیماران مبتلا به اضطراب-افسردگی مختلط و وسواس-بی اختیاری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2010-09-23)افکار مزاحم از ویژگیهای اختلالهای هیجانی و اضـطرابی هستند. این پژوهش با هدف مقایسه راهبردهایی که بیماران و غیربیماران، برای مهار افکار مزاحم بـه کار میبرند، انجام شد. دو گروه از بیماران مبتلا به اختلال وسواس بیاختیاری ...
-
برجستگی مرگ و حرمت خود: یک مطالعه آزمایشی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2010-09-23)نظریـههای مدیریت وحشت (گرینبرگ، پیزینسکی و سولومون، 1986) و ذهن پردازشگر هیجانی (لانگز، 2004) معتقدند که تهدید مرگ بنیادیتریـن و مهمتریـن منبع ساختارهای روانشنـاختی سازشیافته و سازشنایافته مانـند حرمت خود بالا و پایین ...
-
هراس اجتماعی، سبکهای والدگری و کمال گرایی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2010-09-23)این پژوهش به بررسی نقش کمالگرایی و سبکهای والدگری در تبیین هراس اجتماعی دانشجویان پرداخت. نمونه¬ای از 396 دانشجو (215 دختـر و 181 پسـر) از دانشگاه گیلان به پرسشنـامه سبکهای والدگری بامریند (1973)، مقیاس کمالگرایی چند ...
-
هوش هیجانی و سبکهای دلبستگی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2010-09-23)ـه منظور بررسی رابطه هوش هیجانی با سبکهای دلبستگی، 262 دانشجوی زن (با میانگین سنی 21 سال) و 238 دانشجوی مرد (با میانگین سنـی 22 سال) فهرست هوش هیجانی بارـ ان (1997) و پرسشنامه سبک دلبستگی (هازان و شیور، 1987) را تکمیل ...
-
پرسشنامه غربالگری اختلالهای اجتماعی/هیجانی کودکان پیش دبستانی: یک مطالعه رواسازی متقاطع
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2010-09-23)ویژگیهای روانسنجی نسخه ترجمه شده پرسشنامه مهارتهای اجتماعی/ هیجانی کودکان پیشدبستانی (KIST ؛ میلر، مایشی و میلر، 1997) با روش رواسـازی متقاطع بررسی شد. یک نمونه 1435 نفری از کودکان 5 و 6 ساله (668 دختر، 767 پسر) مهدکودکهـا ...



