نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorصنیعی نژاد, مهدیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:31:07Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:31:07Z
dc.date.available1399-07-09T03:31:07Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:31:07Z
dc.date.issued2015-08-23en_US
dc.date.issued1394-06-01fa_IR
dc.date.submitted2015-08-23en_US
dc.date.submitted1394-06-01fa_IR
dc.identifier.citationصنیعی نژاد, مهدی. (1394). بررسی جامع عددی تفاوت میان ضرایب آیرودینامیکی یک ایرفویل کلاسیک متقارن با دو فرض جریان گذار و جریان تماماً آشفته در هر دو رژیم تراکم ناپذیر و تراکم پذیر. نشریه پژوهشی مهندسی مکانیک ایران, 17(2), 23-67.fa_IR
dc.identifier.issn2538-4775
dc.identifier.urihttp://jmep.isme.ir/article_25864.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/242331
dc.description.abstract<em>در مقالة پیش رو  دقت مدل  آشفتگی دو  معادله‌ای K-w SSTو   مدل گذار K-w Transition در تسخیر فیزیک آیرودینامیک خارجی حول ایرفویل کلاسیک ناکای سری0012 یا در اصطلاح NACA0012در هر دو رژیم تراکم ناپذیر (با عدد رینولدز 6 میلیون) و تراکم پذیر زیرصوت (با اعداد ماخ 3/0 الی 9/0 و اعداد رینولدز 1 میلیون الی 100 میلیون) بررسی دقیق شده اند تا با مقایسة نتایج بتوان اختلاف میان فرض جریان تماماً آشفته با فرض جریان گذار (جریان ترکیبی تماماً آرام+ ناحیة گذار + جریان تماماً آشفته) بر‌روی ضرایب آیرودینامیکی را به درستی مشخص نمود. در همین راستا تعداد قابل توجهی از حساسیت سنجی‌ها مشتمل بر تغییر درعدد ماخ جریان آزاد (در رژیم تراکم پذیر)، عدد رینولدز جریان آزاد، تغییر در زاویة حملة جریان برخوردی، تغییر در تراکم شبکة محاسباتی و تغییر در شدت آشفتگی جریان آزاد هستند. در هر تحلیل سعی شده است تا حساسیت نقطة وقوع گذار و پارامترهای تاثیر گذار بر آن در نتایج عددی حاصله و میزان انطباق نتایج بر مبانی تئوریک منتشره در خصوص فیزیک گذار<strong>[1]</strong> و نیز پارامترهای تاثیرگذار بر روی اندازة برآ، پسا، شیب منحنی برآ، توزیع فشار و ضرایب برآ و پسای اصطکاکی و فشاری این ایرفویل مورد بررسی دقیق قرار گیرند. کلیة نتایج به دست آمده در این مقاله و استنتاج های به عمل آمده از روی نتایج عددی، با تعداد زیادی از نتایج منتشره در مقالات معتبر مقایسه دقیق شده اند</em><br /> <br clear="all" /><br /> <br /> [1] Transition                                                                                                                                    <br />  تاریخ دریافت: 21/11/92، تاریخ پذیرش: 22/04/94fa_IR
dc.format.extent1125
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن مهندسان مکانیک ایرانfa_IR
dc.publisherISMEen_US
dc.relation.ispartofنشریه پژوهشی مهندسی مکانیک ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofنشریه پژوهشی مهندسی مکانیک ایرانen_US
dc.subjectفرآیند گذارfa_IR
dc.subjectایرفویل کلاسیک متقارنfa_IR
dc.subjectضرایب آیرودینامیکیfa_IR
dc.subjectجریان تراکم‌ناپذیرfa_IR
dc.subjectجریان تراکم‌پذیرfa_IR
dc.titleبررسی جامع عددی تفاوت میان ضرایب آیرودینامیکی یک ایرفویل کلاسیک متقارن با دو فرض جریان گذار و جریان تماماً آشفته در هر دو رژیم تراکم ناپذیر و تراکم پذیرfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentپژوهشکده مبینfa_IR
dc.citation.volume17
dc.citation.issue2
dc.citation.spage23
dc.citation.epage67


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد