نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحسین پور, داودfa_IR
dc.contributor.authorشمس, فاطمهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:17:38Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:17:38Z
dc.date.available1399-07-09T03:17:38Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:17:38Z
dc.date.issued2017-12-22en_US
dc.date.issued1396-10-01fa_IR
dc.date.submitted2015-04-18en_US
dc.date.submitted1394-01-29fa_IR
dc.identifier.citationحسین پور, داود, شمس, فاطمه. (1396). تاثیر رفتار سازمانی مثبت و ابعاد آن بر مزیت رقابتی. مطالعات مدیریت (بهبود و تحول), 26(86), 145-166. doi: 10.22054/jmsd.2017.8446fa_IR
dc.identifier.issn2251-8037
dc.identifier.issn2476-5988
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22054/jmsd.2017.8446
dc.identifier.urihttp://jmsd.atu.ac.ir/article_8446.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/237659
dc.description.abstractامروزه توجه و سرمایه گذاری بر جنبه های مثبت برای موفقیت سازمان ها ضروری است . در این راستا رفتار سازمانی مثبت و ابعاد آن در سازمان  ایجاد سرمایه روانشناختی می کند که  به باور پژوهشگران این سرمایه  قادر به تامین مزیت رقابتی برای سازمان ها است. کسب مزیت رقابتی برای هر سازمانی در هر صنعتی اهمیت دارد. با توجه به گستردگی رقابت در صنایع غذایی  طبق بررسی های انجام شده صنایع غذایی کاله به عنوان یکی ازبرند های معتبر به عنوان قلمرو مکانی تحقیق  انتخاب شد.<br /> روش تحقیق توصیفی- همبستگی ، جامعه آماری 170 نفر از کارشناسان و مدیران در شرکت کاله می باشد که با روش نمونه گیری تصادفی 118 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شده اند. ابزار گردآوری داده پرسشنامه بوده، پایایی پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ و روایی سازه و محتوا تایید شد. جهت تحلیل داده ها از آزمون همبستگی، میانگین و t استفاده شد و مدل یابی معادلات ساختاری صورت گرفت. نتایج تحقیق حاکی از تایید تاثیر مثبت هر چهار بعد رفتار سازمانی مثبت بر مزیت رقابتی  است .fa_IR
dc.format.extent329
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت (بهبود و تحول)fa_IR
dc.relation.ispartofManagement Studies in Development and Evolutionen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22054/jmsd.2017.8446
dc.subjectرفتار سازمانی مثبتfa_IR
dc.subjectمزیت رقابتیfa_IR
dc.subjectخوش بینیfa_IR
dc.subjectامیدواریfa_IR
dc.subjectخودکارآمدیfa_IR
dc.subjectتاب آوریfa_IR
dc.titleتاثیر رفتار سازمانی مثبت و ابعاد آن بر مزیت رقابتیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.department1- دانشیار گروه مدیریت دولتی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد مدیریت دولتی دانشگاه شاهدfa_IR
dc.citation.volume26
dc.citation.issue86
dc.citation.spage145
dc.citation.epage166


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد