نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحاجی پور, بهمنfa_IR
dc.contributor.authorکرد, مرتضیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:16:26Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:16:26Z
dc.date.available1399-07-09T03:16:26Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:16:26Z
dc.date.issued2011-08-23en_US
dc.date.issued1390-06-01fa_IR
dc.date.submitted2010-06-15en_US
dc.date.submitted1389-03-25fa_IR
dc.identifier.citationحاجی پور, بهمن, کرد, مرتضی. (1390). اثرات پیمان های راهبردی بر روابط بین یادگیری سازمانی، نوآوری و عملکرد مالی شرکت. مطالعات مدیریت (بهبود و تحول), 18(64), 141-166.fa_IR
dc.identifier.issn2251-8037
dc.identifier.issn2476-5988
dc.identifier.urihttp://jmsd.atu.ac.ir/article_2456.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/237229
dc.description.abstractدستیابی به عملکرد مالی برتر یکی از موضوعات مورد علاقه شرکت ها و محققان رشته مدیریت است. هدف از این تحقیق بررسی اثرات یادگیری سازمانی و نوآوری بر عملکرد مالی شرکتهاست. و این که "آیا این اثرات به دلیل ارتباط  شرکت با هم پیمانان بهبود پیدا میکند؟" الگوی تحقیق روی 501 نمونه از شرکتهایی که دارای پیمان راهبردی بودهاند با استفاده از الگویابی معادله  مورد آزمون قرار )PLS( ساختاری و بر اساس روششناسی کمترین مربعات بخشی گرفت. تحلیلها نشان داد که یادگیری سازمانی و نوآوری بر عملکرد مالی شرکت ها اثر مستقیم دارد. ضمن این که مشخص شد یکی از منابع خارجی قابل  اتکا برای یادگیری و نوآوری خارجی شرکت ها پیمان راهبردی است. به طوری که تشکیل پیمان های راهبردی باعث بهبود روابط بین یادگیری سازمانی، نوآوری و عملکرد مالی می شود.fa_IR
dc.format.extent3780
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت (بهبود و تحول)fa_IR
dc.relation.ispartofManagement Studies in Development and Evolutionen_US
dc.subjectیادگیری سازمانیfa_IR
dc.subjectنوآوریfa_IR
dc.subjectپیمان های راهبردیfa_IR
dc.subjectعملکردfa_IR
dc.titleاثرات پیمان های راهبردی بر روابط بین یادگیری سازمانی، نوآوری و عملکرد مالی شرکتfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت دانشگاه شهید چمران اهوازfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه شهید چمران اهوازfa_IR
dc.citation.volume18
dc.citation.issue64
dc.citation.spage141
dc.citation.epage166


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد