مرور دوره 14, شماره 55 بر اساس موضوع "رویکرد شرکت به شرکت"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
عوامل مؤثر بر قابلیت سودآوری مشتری با رویکرد شرکت به شرکت(مطالعه موردی هتلهای شهر اصفهان)
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2007-11-22)مقاله حاضر به شناسایی و بررسی یکدسته عوامل اصلی که بر قابلیت سودآوری مشتری با رویکرد شرکت به شرکت در هتلهای شهر اصفهان مؤثر هستند می پردازد. هدف مقاله آن است که تأثیر عواملی مانند، ۱- بسته های متنوع اتاق، غذا و نوشیدنی و ...



