نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorافکانه, صغریfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:13:33Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:13:33Z
dc.date.available1399-07-09T03:13:33Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:13:33Z
dc.date.issued2009-04-21en_US
dc.date.issued1388-02-01fa_IR
dc.date.submitted2009-05-03en_US
dc.date.submitted1388-02-13fa_IR
dc.identifier.citationافکانه, صغری. (1388). بررسی روش های برترتدریس درفرآیند«یاددهی- یادگیری»وتأثیرآن برمطالعه کتاب های غیردرسی دانشجویان دانشگا ه آزاداسلامی. نوآوری های مدیریت آموزشی, 4(2), 47-29.fa_IR
dc.identifier.issn2008-1138
dc.identifier.urihttps://jmte.riau.ac.ir/article_857.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/236229
dc.description.abstractچکیده:هدف ازانجام پژوهش حاضرشناخت ومعرفی الگوهاوروش های فعال تدریس به منظوربهره گیری استادان دانشگاه برای ترغیب دانشجویان به مطالعه کتاب های درسی می باشد.جامعه ی  اماری این پژوهش رادانشجویان رشته علوم انسانی دانشگاه آزاداسلامی تشکیل می دهدکه ازمیان  آنان 540نفربه روش تصادفی انتخاب شده اند.ابزارپژوهش شامل یک پرسشنامه محقق ساخته است که برگرفته ازمؤلفه های چهارخانواده  الگوهای تدریس (خانواده پردازش اطلاعات ، خانواده اجتماعی تدریس ، خانواده سیستم های رفتاری )می باشد.نتایج به دست آمده ازآمارتوصیفی وهمچنین آزمون tنشان می دهد، ازمنظردانشجویان بهره گیری ارالگوهای تدریس وروش های فعال درایجادانگیزه دانشجویان وهدایت آنان به مطالعه کتاب مؤثرخواهدبودfa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنfa_IR
dc.publisherRudehen Islamic Azad Universityen_US
dc.relation.ispartofنوآوری های مدیریت آموزشیfa_IR
dc.relation.ispartofThe Journal of Modern Thoughts in Educationen_US
dc.subjectواژه های کلیدی:مطالعه کتابfa_IR
dc.subjectروش های تدریسfa_IR
dc.titleبررسی روش های برترتدریس درفرآیند«یاددهی- یادگیری»وتأثیرآن برمطالعه کتاب های غیردرسی دانشجویان دانشگا ه آزاداسلامیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیات علمیfa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue2
dc.citation.spage47
dc.citation.epage29


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد