نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorآقایی, مجیدfa_IR
dc.contributor.authorصفدری, سیدجابرfa_IR
dc.contributor.authorملاح, محمدحسنfa_IR
dc.contributor.authorکریمی‌ثابت, جوادfa_IR
dc.contributor.authorاتوکش, محمدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T02:54:14Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T02:54:14Z
dc.date.available1399-07-09T02:54:14Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T02:54:14Z
dc.date.issued2011-05-22en_US
dc.date.issued1390-03-01fa_IR
dc.date.submitted2010-07-13en_US
dc.date.submitted1389-04-22fa_IR
dc.identifier.citationآقایی, مجید, صفدری, سیدجابر, ملاح, محمدحسن, کریمی‌ثابت, جواد, اتوکش, محمد. (1390). تأثیر باربرودتی سیستم خنک‌کننده بر روی عملکرد ماشین سانتریفوژ. مجله علوم و فنون هسته ای, 32(55), 1-7.fa_IR
dc.identifier.issn1735-1871
dc.identifier.issn2676-5861
dc.identifier.urihttps://jonsat.nstri.ir/article_422.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/229510
dc.description.abstractدر این مقاله اثر بار برودتی یک سیستم خنک‌کننده بر روی عملکرد ماشین سانتریفوژ مورد مطالعه قرار گرفته است. افزایش بار برودتی سیستم، از طریق تغییر دما و دبی حجمی آب ورودی انجام پذیرفته است. نتایج به دست آمده نشان می‌دهد که تأثیر افزایش بار برودتی از طریق کاهش دما یا افزایش دبی آب ورودی، بر روی واحد کار جداکنندگی (SWU)، ضرایب غنی‌سازی (α) و تهی‌سازی (β) جزیی است. در ضمن بار برودتی سیستم خنک‌کننده نباید از یک مقدار کمینه کم‌تر باشد چرا که عدم دفع گرمای تولیدی توسط مجموعه‌ی محرک ماشین سبب افزایش دمای قطعات مکانیکی و نهایتاً تخریب آن‌ها می‌گردد.fa_IR
dc.format.extent298
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherپژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ایfa_IR
dc.publisherNuclear Science and Technology Research Instituteen_US
dc.relation.ispartofمجله علوم و فنون هسته ایfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Nuclear Science and Technologyen_US
dc.subjectماشین سانتریفوژfa_IR
dc.subjectشیب دماfa_IR
dc.subjectبار برودتی سیستم خنک‌کنندهfa_IR
dc.subjectغنی‌سازی اورانیمfa_IR
dc.titleتأثیر باربرودتی سیستم خنک‌کننده بر روی عملکرد ماشین سانتریفوژfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentپژوهشکده چرخه سوخت هسته‌ای، پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای، سازمان انرژی اتمی ایران، صندوق پستی: 8486-11365، تهران ـ ایران 2- دانشکده مهندسی انرژی، دانشگاه صنعتی شریف، صندوق پستی: 11365-11155، تهران - ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentپژوهشکده چرخه سوخت هسته‌ای، پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای، سازمان انرژی اتمی ایران، صندوق پستی: 8486-11365، تهران ـ ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentپژوهشکده چرخه سوخت هسته‌ای، پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای، سازمان انرژی اتمی ایران، صندوق پستی: 8486-11365، تهران ـ ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentپژوهشکده چرخه سوخت هسته‌ای، پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای، سازمان انرژی اتمی ایران، صندوق پستی: 8486-11365، تهران ـ ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده مهندسی انرژی، دانشگاه صنعتی شریف، صندوق پستی: 11365-11155، تهران - ایرانfa_IR
dc.citation.volume32
dc.citation.issue55
dc.citation.spage1
dc.citation.epage7
nlai.contributor.orcid0000-0002-9817-7570


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد