نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمحمدی, سمیهfa_IR
dc.contributor.authorالوانی, سید مهدیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T01:52:33Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T01:52:34Z
dc.date.available1399-07-09T01:52:33Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T01:52:34Z
dc.date.issued2020-06-21en_US
dc.date.issued1399-04-01fa_IR
dc.date.submitted2018-09-02en_US
dc.date.submitted1397-06-11fa_IR
dc.identifier.citationمحمدی, سمیه, الوانی, سید مهدی. (1399). تحلیل ارزیابی عملکرد کارکنان سازمان‌های دولتی با محوریت توسعه پایداردرجهت ارتقای بهره‌وری. مدیریت بهره‌وری, 14(253), 23-47. doi: 10.30495/qjopm.2020.569699.2120fa_IR
dc.identifier.issn2716-9979
dc.identifier.issn2476-7298
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.30495/qjopm.2020.569699.2120
dc.identifier.urihttp://jpm.iaut.ac.ir/article_673458.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/208034
dc.description.abstractحرکت به ‌سوی توسعه پایدار، چالش‌های مهمی را درزمینه ارزیابی عملکرد دردولت به وجود می‌‌آورد، دولت به‌عنوان یک سازمان ویژه که تصمیماتش نقش مؤثری در شکل‌دهی به زندگی مردم و نیز محیط‌زیست ملی ایفا می‌‌کند، در قبال انجام رفتارهای اداری سازگار با توسعه پایدار مسؤول و پاسخگو است این پژوهش به عملیاتی سازی و سنجش الگوی ارزیابی عملکرد کارکنان سازمان‌های دولتی با محوریت توسعه پایدار در راستای افزایش بهره‌وری آنها می‌‌پردازد. پژوهش حاضر در پی عملیاتی­سازی و سنجش مدل ارزیابی عملکرد کارکنان با محوریت توسعه پایدار در نظام ارزشی ایران است. این پژوهش از نظر هدف اکتشافی و از بعد نتیجه توسعه‌ای، از نظر نوع داده‌ها کمّی و از لحاظ، زمان مقطعی است. لذا در تحقیق دیگری با توجه به مرور پیشینه، باروش تحلیل تماتیک به صورت کیفی با استفاده از نرم افزار NVIVO مدل  مورد نظر ارائه شد که برای سنجش الگوی مذکور از روش کمی استفاده شد. به این گونه که پرسش­نامه طراحی شده با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه‌ای که با رابطه کوکران درجامعه مورد نظر، مقدار حجم نمونه  202 نفر ازکارکنان و مدیران وزارت بهداشت به­ دست آمد که به روش تحلیل معادلات ساختاری و تحلیلی عاملی و نرم افزار lisrel مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در نتیجه اینکه، شاخص‌های ارزیابی عملکردکارکنان با محوریت توسعه پایدار در چهار بعد اقتصادی، اجتماعی فرهنگی،  سیاسی، زیست محیطی شناسایی شده درمدل پس ازآزمون بعد زیست محیطی و اجتماعی فرهنگی اولویت بیشتری داشته بر این اساس پیشنهادهایی جهت بهبودارزیابی عملکرد کارکنان درراستای توسعه پایدار ارائه شد.fa_IR
dc.format.extent696
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت بهره‌وریfa_IR
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.30495/qjopm.2020.569699.2120
dc.subjectارزیابی عملکرد کارکنانfa_IR
dc.subjectسازمان‌های دولتیfa_IR
dc.subjectتوسعه پایدارfa_IR
dc.subjectمدیریت(منابع انسانی)fa_IR
dc.titleتحلیل ارزیابی عملکرد کارکنان سازمان‌های دولتی با محوریت توسعه پایداردرجهت ارتقای بهره‌وریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری گروه مدیریت دولتی، واحد قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی، قزوین، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد گروه مدیریت دولتی دانشکدة مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائی،تهران،ایرانfa_IR
dc.citation.volume14
dc.citation.issue253
dc.citation.spage23
dc.citation.epage47


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد