نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorکاتبی پور, محمودfa_IR
dc.contributor.authorضیاء, بابکfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T01:51:52Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T01:51:52Z
dc.date.available1399-07-09T01:51:52Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T01:51:52Z
dc.date.issued2014-12-22en_US
dc.date.issued1393-10-01fa_IR
dc.date.submitted2014-07-05en_US
dc.date.submitted1393-04-14fa_IR
dc.identifier.citationکاتبی پور, محمود, ضیاء, بابک. (1393). بررسی تأثیر ویژگی های روان شناختی کارآفرینان در رشد و توسعه اقتصادی کشور ( مطالعه موردی دانشجویان کارآفرینی دانشگاه تهران ورودی سال 1391 ). مدیریت بهره‌وری, 8(431), 37-50.fa_IR
dc.identifier.issn2716-9979
dc.identifier.issn2476-7298
dc.identifier.urihttp://jpm.iaut.ac.ir/article_519511.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/207802
dc.description.abstractهدف از این تحقیق بررسی تاثیر ویژگی‌های روان‌شناختی کارآفرینان بر رشد و توسعه اقتصادی کشور می‌باشد. در این پژوهش نمونه مورد نظر از بین دانشجویان کارشناسی ارشد (ورودی 1391) رشته‌های کارآفرینی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران انتخاب شده است. حجم‌ جامعه مورد تحقیق 420 نفر می‌باشد که براساس فرمول نمونه‌گیری طبقه‌ای متناسب،80 نفر به عنوان نمونه معرف در نظر گرفته شده است. ابزار جمع‌آوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته است. روش آماری مورد استفاده در این پژوهش، رگرسیون‌ چندگانه می‌باشد که سهم هریک از مولفه‌های روان‌شناختی را در پیش‌بینی کارآفرینی مشخص می‌کند. یافته های به دست‌ آمده از این تحقیق نشان می‌دهد که بین هریک از مولفه‌های ویژگی‌های روان‌شناختی و کارآفرینی رابطة معناداری وجود دارد که از طریق آن‌ می‌توان تاثیرات کارآفرینی بر رشد و توسعه اقتصادی کشور را پیش‌بینی کرد.fa_IR
dc.format.extent541
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت بهره‌وریfa_IR
dc.subjectکارآفرینfa_IR
dc.subjectویژگی های روان شناختی کارآفرینانfa_IR
dc.subjectرشد و توسعه اقتصادیfa_IR
dc.titleبررسی تأثیر ویژگی های روان شناختی کارآفرینان در رشد و توسعه اقتصادی کشور ( مطالعه موردی دانشجویان کارآفرینی دانشگاه تهران ورودی سال 1391 )fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد کارآفرینی دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی،گرایش کسب و کار الکترونیکی،ایران-تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدکترای مدیریت کارآفرینی، عضو هیأت علمی(استادیار)دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی، گروه کارآفرینی سازمانی، ایران-تهرانfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue431
dc.citation.spage37
dc.citation.epage50


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد