مرور دوره 7, شماره 26 بر اساس موضوع "جو یادگیری ادراک شده"

  • بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) 

    متقیان, مریم؛ میرهاشمی, مالک؛ شریفی, حسن پاشا (دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2018-11-22)
    تشخیص و سنجش عوامل عاطفی مؤثر بر پیشرفت تحصیلی از حوزه‌های فعال و با اهمیت در روان‌شناسی تربیتی است. در ین مطالعه، هنجاریابی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) مورد بررسی قرار داده شده است. این پرسش‌نامه شامل ...