دوره 4, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
جایگاه سرمایۀ اجتماعی در ارتقای تعلق مکانی (مورد مطالعه: مناطق روستایی شهرستان زابل)
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2017-09-23)پژوهش حاضر با هدف بررسی جایگاه سرمایة اجتماعی در ارتقای تعلق مکانی در بین مردم روستایی انجام گرفت. این تحقیق شامل پیمایش پرسشنامهای بود. جامعة آماری پژوهش شامل همة سرپرستان خانوارهای روستایی شهرستان زابل به تعداد 26010 ...
-
بررسی اثر فرهنگ سازمانی بر سرمایۀ اجتماعی با نقش میانجی اخلاق حرفهای در ادارۀ راه و ترابری ساری
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2017-09-23)اخیراً مفهوم فرهنگ سازمانی و سرمایة اجتماعی در جامعه اهمیت بسیاری یافته است و رعایت این مفاهیم مزیت رقابتی محسوب میشود. به همین منظور، هدف تحقیق حاضر بررسی اثر فرهنگ سازمانی بر سرمایة اجتماعی با نقش میانجی اخلاق حرفهای ...
-
تحلیل مقایسهای شبکۀ روابط رسمی و غیررسمی پژوهشگران (مورد مطالعه: پژوهشکدۀ گردشگری جهاد دانشگاهی)
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2017-09-23)هدف پژوهش حاضر تحلیل مقایسهای شبکة روابط رسمی و غیررسمی پژوهشگران پژوهشکدة گردشگری جهاد دانشگاهی است. نوع مطالعه توصیفی و روش پژوهش نیز تحلیل شبکه بوده است که در آن دو شاخص مهم روابط رسمی و روابط غیررسمی با بهکارگیری ...
-
محاسبۀ ارزش پولی سرمایۀ اجتماعی در شهر تهران
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2017-09-23)محاسبة ارزش پولی سرمایة اجتماعی به تصمیمگیران برای گسترش و تقویت ابعادی که ارزش بیشتری از نظر مردم دارند، کمک میکند. پژوهش حاضر با هدف تخمین ارزش پولی سرمایة اجتماعی در شهر تهران انجام گرفت. بهمنظور انجامدادن تحقیق، ...
-
تحلیلی بر جایگاه و سطح تحقق مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد)
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2017-09-23)اهمیت مسئولیت اجتماعی در حال افزایش است و جایگاه مهمی در صنعت گردشگری یافته است. یکی از دلایل آن، توسعة روزافزون صنعت گردشگری در جوامع مختلف، اهمیت این صنعت در اقتصاد جهانی است. پس تخصیص منابع در این زمینه هزینه محسوب ...
-
بررسی ابعاد سرمایۀ اجتماعی و رابطۀ آن با بازاریابی اخلاقی (مورد مطالعه: شعب بانک سپه استان قم)
(پردیس فارابی دانشگاه تهرانCollege of Farabi, University of Tehran, 2017-09-23)سرمایة اجتماعی به پیوندها و ارتباطات میان اعضای یک شبکه بهعنوان منبع باارزشی اشاره میکند که با خلق هنجارها و اعتماد متقابل موجب تحقق اهداف اعضا میشود. بازاریابی اخلاقی نیز به دنبال عرضة صادقانه و حقیقی یک محصول، در حوزة ...



