مرور دوره 12, شماره 23 بر اساس موضوع "بازخورد دقیق"

  • اثر بازخورد دقیق، غیردقیق و هنجاری بر یادگیری یک تکلیف زمان بندی متوالی 

    اسلامی نصرت آبادی, مهدیه؛ نزاکت الحسینی, مریم؛ رهاوی عزآبادی, رزا (دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2016-05-21)
    مقدمه و هدف: شواهد تحقیقاتی پیشنهاد می کنند که کارکرد انگیزشی بازخورد می تواند بر یادگیری اثر گذار باشد. هدف از پژوهش حاضر، بررسی اثر بازخورد به کوشش‌های دقیق، غیردقیق، هنجاری مثبت و منفی بر یادگیری یک تکلیف زمان بندی ...