مرور دوره 0, شماره 32 بر اساس موضوع "متخصصان تبلیغات"

  • مقایسه عوامل مؤثر در اثربخشی تبلیغات تجاری از دید مردم و متخصصان تبلیغات 

    صمصام شریعت, سیدمحمدرضا؛ کامکار, منوچهر؛ آتش پور, سیدحمید؛ کامکار, منوچهر (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان, 2007-03-21)
    چکیده: هدف از انجام این پژوهش تعیین و مقایسه عوامل مؤثر در اثربخشی تبلیغات تجاری از دید مردم و متخصصان تبلیغات بوده است. در این پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی به‌منظور دستیابی به اهداف پژوهش از پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر در ...