مرور دوره 16, شماره 3 بر اساس موضوع "القای هیجان مثبت"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
مقایسۀ اثربخشی روش آموزش معماهای فرضی کلبرگ، روش معماهای زندگی واقعی و روش القای هیجان مثبت بر تصمیمگیری اخلاقی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان, 2015-10-23)این پژوهش با هدف بررسی اثربخشی آموزش روش معماهای فرضی کلبرگ، معماهای زندگی واقعی و القای هیجان مثبت بر تصمیمگیری اخلاقی دختران نوجوان انجام شد. روش پژوهش از نوع شبهآزمایشی (پیشآزمون ـ پسآزمون) با گروه گواه بود. جامعۀ ...



