دوره 13, شماره 4(پیاپی43)

 

ارسال های اخیر

  • بررسی و شناخت عوامل موثر بر تولید برنامه های خلاق در رادیو خراسان شمالی(شبکه اترک) 

    قنبرآبادی, مرتضی؛ ساکی, امیر؛ راد, اشرف (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2019-02-20)
    پژوهش حاضر با هدف بررسی و شناخت عوامل موثر بر تولید برنامه های خلاق در رادیو خراسان شمالی با روش پیمایش و مصاحبه ساخت یافته با جامعه آماری کلیه تهیه کنندگان و برنامه سازان رادیویی شبکه اترک، به انجام رسیده است که در نهایت ...

  • ارائه مدل توسعه توانمندهای مدیریتی و آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهر تهران (مورد: مدیریت رسانه‌ای) 

    تقی پور ظهیر, علی؛ زمانی مقدم, افسانه؛ دادگرپناه, ژیلا (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2019-02-20)
    این پژوهش با هدف ارائه الگو توسعه توانمندهای مدیریتی و آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی مدیریت رسانه ای دانشگاه آزاد اسلامی تهران اجرا شده است. روش پژوهش پیمایشی با رویکرد کمی بود.پژوهش حاضر ازنظر بُعد هدف، کاربردی می‌باشد.جامعه ...

  • الگوی نظارت شرعی بر تبلیغات رسانه ها 

    راضی, رضا؛ مظفری, افسانه؛ فرهنگی, علی اکبر (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2019-02-20)
    امروزه تبلیغات بخش مهم و اعظمی از تولیدات رسانه ای را تشکیل می دهند. ﻗﺎﻋﺪه ﮐﻠﯽ اﯾﻦ اﺳﺖ ﮐﻪ ﯾﮏ ﺑﺮﻧﺎﻣـﻪ ﺗﺪوﯾﻦ ﯾﺎﻓﺘﻪ و ﮔﺰﯾﻨﺶ ﺷﺪه ﺗﻮﺳﻂ ﯾﮏ رﺳﺎﻧﻪ دﯾﻨﯽ شامل اخبار، تبلیغات، آموزش و ... ﺑﻪ ﻃﻮر اﻗﺘﻀﺎﯾﯽ، ﺣﺎوی ﭘﯿـﺎمﻫـﺎی ﻣﻔﯿـﺪ و ﺳﺎزﻧﺪه ...

  • تدوین مأموریت و چشم انداز مطلوب سازمان رسانه ای، مورد مطالعه؛ شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران 

    نوروزگندشمین, یوسف؛ روشندل اربطانی, طاهر (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2019-02-20)
    سازمان‌ها برای حفظ و دستیابی به رشد و توسعه در عصر حاضر بایستی، رسالت و چشم انداز سازمانی خود را مشخص نمایند تا به هدف نهایی سازمانی برسند. شبکه آموزش که به نوبه خود جزو سازمان‌های رسانه‌ای محسوب می‌شود و از مسئولیت اجتماعی ...

  • نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور 

    کربلایی حاجی اوغلی, حسن؛ فرهنگی, علی اکبر؛ سلطانی فر, محمد؛ دلاور, علی؛ گرانمایه پور, علی (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2019-02-20)
    نحوه اطّلاع‌رسانی بر مبنای فضاهای مجازی تغییر یافته است؛ لذا اشتراک اطّلاعات و نحوه دستیابی به اطّلاعات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز متفاوت شده است. به همین دلیل مطبوعات می‌بایست نسبت به تغییر راهبردها و ...

  • استخراج و سطح‌بندی مولفه‌های موثر بر افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی 

    بلادیان, سید مصطفی؛ عصاره نژاد دفولی, سینا؛ باقری, مهدی؛ همایون, محمدهادی (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2019-02-20)
    هدف پژوهش حاضر، استخراج و سطح‌بندی مولفه‌های موثر بر افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی است، لذا در پارادایم ترکیبی (Mix)، در مرحله اول، با استفاده از روش تحلیل محتوای کیفی، مولفه‌های افزایش اثربخشی تبلیغات اینترنتی، از میان ...