نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorناظمی, شایانfa_IR
dc.contributor.authorمسیح طهرانی, مسعودfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:54:25Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:54:25Z
dc.date.available1399-07-08T23:54:25Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:54:25Z
dc.date.issued2020-05-21en_US
dc.date.issued1399-03-01fa_IR
dc.date.submitted2019-11-06en_US
dc.date.submitted1398-08-15fa_IR
dc.identifier.citationناظمی, شایان, مسیح طهرانی, مسعود. (1399). مروری بر سیستم تعلیق هندسه متغیر فعال نوع سری. مجله علمی ترویجی انجمن مهندسان مکانیک ایران, 29(2), 56-60.fa_IR
dc.identifier.issn1605-9719
dc.identifier.urihttp://mmep.isme.ir/article_39892.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/165326
dc.description.abstractدر این مقاله ابتدا اهمیت سیستم تعلیق فعال مورد بررسی قرار می‌گیرد و مزایا و معایب آن مورد مطالعه قرار می‌گیرند. در این موارد نیاز به داشتن سیستم تعلیق  برای خودرو با قابلیت تغییر مشخصات دینامیکی آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته می‌شود و پس از آن مشکل هزینه بالای تولید سیستم تعلیق فعال و سنگینی و نیاز به انرژی زیاد آن‌ها بررسی می‌شود و لزوم وجود این نوع سیستم تعلیق در خودروهای امروزی مطرح می‌شود. سپس تاریخچه کوتاهی از سیستم‌های تعلیق هندسه متغیر مرور می‌شود. پس از آن سیستم تعلیق هندسه متغیر فعال به طور کامل معرفی می‌شود و انواع مختلف آن و همینطور نحوه کارکرد آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این مورد به سیستم‌های تعلیق هندسه متغیر فعال سری تک‌لینک و دولینک پرداخته می‌شود. در ادامه به نتایج استفاده از این سیستم تعلیق که تأثیر زیاد آن بر روی زاویه غلت از موارد مهم اثر این سیستم تعلیق است صحبت می‌شود. پس از آن به موارد پیشنهادی برای مطالعات آینده در زمینه سیستم تعلیق هندسه متغیر فعال پرداخته می‌شود.fa_IR
dc.format.extent799
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن مهندسان مکانیک ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofمجله علمی ترویجی انجمن مهندسان مکانیک ایرانfa_IR
dc.subjectسیستم تعلیق هندسه متغیر فعال نوع سریfa_IR
dc.subjectسیستم تعلیق خودروfa_IR
dc.subjectدینامیک خودروfa_IR
dc.subjectجاده‌چسبیfa_IR
dc.subjectراحتی سواریfa_IR
dc.titleمروری بر سیستم تعلیق هندسه متغیر فعال نوع سریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی ترویجیfa_IR
dc.contributor.departmentآزمایشگاه تحقیقاتی سیستم‌های دینامیکی خودرو، دانشکده مهندسی خودرو، دانشگاه علم و صنعت ایران، تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentآزمایشگاه تحقیقاتی سیستم‌های دینامیکی خودرو، دانشکده مهندسی خودرو، دانشگاه علم و صنعت ایران، تهرانfa_IR
dc.citation.volume29
dc.citation.issue2
dc.citation.spage56
dc.citation.epage60
nlai.contributor.orcid0000-0002-2936-7565


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد