نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorذبیح پور, محمودfa_IR
dc.contributor.authorرضایی قهرودی, حبیبfa_IR
dc.contributor.authorخاوندکار, میثمfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:53:15Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:53:15Z
dc.date.available1399-07-08T23:53:15Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:53:15Z
dc.date.issued2020-05-21en_US
dc.date.issued1399-03-01fa_IR
dc.date.submitted2018-09-30en_US
dc.date.submitted1397-07-08fa_IR
dc.identifier.citationذبیح پور, محمود, رضایی قهرودی, حبیب, خاوندکار, میثم. (1399). ارزیابی پارامترهای موثر بر استحکام لهیدگی در اتصالات پیچی با ساختارگلاره به روش اجزای محدود. مدل سازی در مهندسی, 18(60)doi: 10.22075/jme.2019.16032.1592fa_IR
dc.identifier.issn2008-4854
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22075/jme.2019.16032.1592
dc.identifier.urihttps://modelling.semnan.ac.ir/article_4094.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/164859
dc.description.abstractدر تحقیق حاضر به شناسایی مکانیزم‌های واماندگی تنش لهیدگی در اتصالات پیچی دوطرفه در ورقه‌های گلاره پرداخته می‌شود و تلاش می‌شود به کمک تکنیک اجزاء محدود، از منظر پتانسیل ناحیه تخریب و معیارهای مناسب مربوطه، برای ساختار معرفی شده گلاره، تحلیل جامعی ارایه دهد. ورق گلاره بر طبق معیارهای استاندارد تست و ابعاد و اندازه‌های استاندارد طراحی شده و در یک اتصال پیچی تعبیه می-گردد، سپس کوپن تست متصل به دستگاه تست کشش شبیه‌سازی می‌شود.تأثیر پارامتر فاصله از لبه بر استحکام لهیدگی در اتصالات پیچی با ساختار گلاره به همراه تغییر قطر پیچ بررسی می‌گردد. به منظور استخراج پارامترهای مرتبط با لهیدگی، کوپن تست گلاره به روش اجزاء محدودو در نرم‌افزار شبیه‌ساز آباکوس توسعه داده شد. نتایج ارزیابی‌ها، نشان می‌دهدرفتار لهیدگی اتصال پیچی و همچنین استحکام متناظر، تا محدوده خاصی به فاصله از لبه در گلاره ها، تعداد لایه‌ها و نوع لایه چینی وابسته است و تاخیر قابل ملاحظه در واماندگی این ورق‌ها را موجب می‌گردد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه سمنانfa_IR
dc.relation.ispartofمدل سازی در مهندسیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Modeling in Engineeringen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22075/jme.2019.16032.1592
dc.subjectاتصالات پیچیfa_IR
dc.subjectلایه چینی هیبریدfa_IR
dc.subjectگلارهfa_IR
dc.subjectروش اجزاء محدودfa_IR
dc.subjectلهیدگیfa_IR
dc.subjectمعیار تخریبfa_IR
dc.subjectمکانیک - هوافضاfa_IR
dc.titleارزیابی پارامترهای موثر بر استحکام لهیدگی در اتصالات پیچی با ساختارگلاره به روش اجزای محدودfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله مکانیکfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هیات علمی رسمی قطعی،گروه سازه های هوایی، مجتمع دانشگاهی هوافضا، دانشگاه صنعتی مالک اشترfa_IR
dc.contributor.departmentمجتمع دانشگاهی هوافضا- دانشگاه صنعتی مالک اشترfa_IR
dc.contributor.departmentمجتمع دانشگاهی هوافضا، دانشگاه صنعتی مالک اشترfa_IR
dc.citation.volume18
dc.citation.issue60


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد