مرور فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات بر اساس موضوع "EFQM"
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
-
ارزیابی کیفیت خدمات سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و سنجش رضایتمندی استفادهکنندگان با استفاده از شبکه عصبی
(سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایرانNational Library and Archives of Islamic Republic of Iran, 2012-11-21)هدف: کیفیت خدمات ارائه شده در مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران براساس مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت ارزیابی شده و سپس با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی، رضایتمندی کاربران از خدمات پیشبینی شده است. روش/ رویکرد پژوهش: ...
-
مقایسه عملکرد مدیریت کیفیت در کتابخانههای مرکزی دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز براساس الگوی تعالی سازمانی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت
(سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایرانNational Library and Archives of Islamic Republic of Iran, 2013-05-22)هدف: بدیهی است آشنایی و درک صحیح مدلهای مدیریتی، و از آنجمله مدل تعالی سازمانی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (European Foundation of Quality Management :EFQM) اهداف، نقشها و کارکردهای آنها در کتابخانهها میتواند راهگشای ...



